  • Data: 2002-08-12 20:15:14
    Temat: Re: podać do sądu bank
    Od: "krab" <d...@n...mam.konta.i juz> szukaj wiadomości tego autora

    > Chce podac do sadu bank, by zwrócic
    > sobie "wolność " finasowa. Wystawili mi tytuł wykonawczy bez
    wcześniejszych ,
    > jakichkolwiek monitów o tym że kredyt nie jest regulowany przez
    kredytobiorce.

    a tak z ciekawosci - to o co chcesz skarzyc bank ??
    ze podpisales zobowiazanie do splaty tego dlugu ? czy w umowie o te spalte
    zawarles takie (jakies) obwarowanie ? czy moze wrecz przeciwnie -
    zobowiazales sie do natychmiastowej splaty - byc moze nawet natychmiastowej
    splaty calosci dlugu ? i teraz ci sie nie chce ?
    ps
    oj wiem ze ci sie nie chce ;(( ale ..... sory winetou "ruki w wierch"