  • Data: 2006-08-04 10:19:54
    Temat: Re: po co karta kredytowa?
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomek" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:eav217$mi9$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Skąd ty masz takie informacje ? Gdybasz sobie, czy coś gdzieś
    > słyszałeś ?

    Ta informacja o zmieniamiu to z praktyki w rzeczywistym swiecie.
    Ta o polowie uzytkownikow to wolny wniosek, zapewne nieco
    wyolbrzymiony. :-)

    > Z twoich wypowiedzi wnioskuję, że rozmawiając o złotych czy
    > platynowych
    > kartach widzisz tylko różnicę koloru :)
    > A po co płacić za lepsze karty jak są brzydsze.
    > Być może są banki, które rozdają złote każdemu, ale w większości
    > złoto
    > oznacza trochę przywilejów.
    > Np Assistance, oczywiście wysoki limit, w citi wysokie Sign&Fly,
    > programy
    > rabatowe, poza tym przy dobrym obrocie banki oferują korzystne
    > oferty dla
    > posiadaczy "lepszych" kart. Dochodzi do tego obsługa w super
> [...]

    Nie, nie widze tylko roznicy wygladu, w ktoryms z postow
    napisalem, ze pakiety uslug dodatkowych moga byc argumentem samym
    w sobie do zmiany w szczegolnych przypadkach. Albo tez, ze wynika
    to z koniecznosci, jesli uzytkownik chce miec wyzszy limit
    (ograniczenia wysokosci limitow przy zwyklych kartach). Czyli
    powodem moze byc kasa albo wygoda. Ale raczej nie jakis
    quasi-prestiz... :]

    Domyslam sie z twoich wypowiedzi, ze praktyka jest inna, i ze
    ludzi udaje sie przekonac, ze ich prestiz wzrosnie, jak beda miec
    zlota czy platynowa karte. Widac taki rok. :-)

    Obsluga w super-pokojach miala kiedys swoj urok. Mialem kiedys
    takie cos w PKO BP. Ale teraz to tak rzadko jestem fizycznie w
    banku, ze urok ten jest juz chyba mniejszy.

    marekz