  • Data: 2008-10-21 19:15:26
    Temat: Re: platnosci pl: dlaczego tak długo ?
    Od: Marek <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Twoja kasa idzie do platnosci a ci sie rozliczaja ze swoim klientem -
    > handlowcem.
    >
    > Dobrze wrociles wiec a sklep ksiegowac taka transakcje powinien praktycznie w
    > kilka sekund po tym jak wyslales kase! Nie wyslal zadnego maila?
    >
    > Wiele sklepow ma lamersko zaimplementowane platnosci...
    >
    > A to ze jest w nierozliczonych to juz sprawa banku jak oni to widza, sygnal do
    > sklepu powinien isc ze zaplaciles, do platnosci na pewno poszedl, platnosci
    I właśnie w tym problem, bo zawsze pt było rozliczane natychmiast, a tu mam
    transakcję nierozliczoną a w sklepie nadal nie mam zapłacone. Gdybym zrobił
    zwykły przelew byłoby szybciej. Po raz pierwszy się tak stało, bo zawsze
    transakcja bank->płatnoścvi była natychmiastowa, jak w obrębie jedengo
    banku. Na infilinii PKO niewiele mają w tej sprawie do wyjaśnienia. Mówią o
    rannej sesji, jak przy zwykłym przelewie.

    > powinny z kolei przeslac sygnal do handlowca ze zaplaciles - moze handlowiec
    i tego nie ma, kasa dalej na moim koncie, tylko zablokowana.

    http://www.ministerstwogadzetow.com/