    From: "marek" <w...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: platnosc 250 CAD - jak najlepiej
    Date: Tue, 23 Mar 2004 00:03:59 +0100

    Idź do pekao najlepiej do jakiegoś dużego odziału i kup sobie czek
    bankierski, problemu z akceptem nie będzie bo zostanie wystawiony na
    blankietach renomowanych kanadyjskich banków jakich dokładnie nie wiem ale
    to bez znaczenia. Kosz to 10 pln i wtedy albo go wysyłasz samemu bądź
    zlecasz bankowi wtedy bank zarabia dodatkowo 10 eur. Tylko jedna istotan
    jeszcze sprawa mągą ci wmawiać że mogą taki czek wystawić tylko musisz
    załozyć rachunek co generalnie jest prawdą ale w najwiekszych oddziałach
    mogą zrobić to bez.

    Pozdr. Marco