  • 1. Data: 2013-03-06 14:16:04
    Temat: pko bo - place telefonem
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    jutro konferencja na temat nowej usługi pkobp
    a dzisiaj już wrzucili na yt krotki filmik
    <http://www.youtube.com/watch?v=LLvxkC6EQUA>

    ciekawe co z tego wyjdzie
    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 2. Data: 2013-03-06 14:29:02
    Temat: Re: pko bp - place telefonem
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    <http://iko.pkobp.pl/>

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 3. Data: 2013-03-06 16:39:24
    Od: W <w...@w...pl>

    lolekanabolek wystukał, co następuje:

    > <http://iko.pkobp.pl/>

    chwali się inicjatywę i pomysł, ale ten filmik wzbudza we mnie mieszane
    uczucia ;-)

  • 4. Data: 2013-03-06 17:16:44
    Temat: Re: pko bo - place telefonem
    Od: "ikarek" <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>

    Użytkownik "lolekanabolek" <l...@g...com> napisał w
    wiadomości news:51374190$0$1308$65785112@news.neostrada.pl...
    > jutro konferencja na temat nowej usługi pkobp
    > a dzisiaj już wrzucili na yt krotki filmik
    > <http://www.youtube.com/watch?v=LLvxkC6EQUA>
    >
    > ciekawe co z tego wyjdzie

    A zadziała na moim telefonie, na którym nie działają
    nawet MMS-y? ;) Pytanie jest podchwytliwe :)

  • 5. Data: 2013-03-07 14:51:53
    Od: s...@t...pl

    Mogą zapomnieć o popularności z dwóch powodów:

    Aplikacja dostępna wyłącznie na iphone, android,windows phone - brak wersji na
    starsze telefony (java,windows mobile,symbian).

    Wymóg - póki co - posiadania konta w tym banku.

  • 6. Data: 2013-03-07 14:56:33
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2013-03-07 14:51, s...@t...pl pisze:

    > Mogą zapomnieć o popularności z dwóch powodów:
    >
    > Aplikacja dostępna wyłącznie na iphone, android,windows phone - brak wersji na
    starsze telefony (java,windows mobile,symbian).

    docelowo też ma być i na telefony z java, wm, symbian

    > Wymóg - póki co - posiadania konta w tym banku.

    w każdym razie w inteligo też mają to cudo wprowadzić

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 7. Data: 2013-03-07 15:51:59
    Od: Marx <a...@g...com>

    On 06.03.2013 14:16, lolekanabolek wrote:
    > jutro konferencja na temat nowej usługi pkobp
    > a dzisiaj już wrzucili na yt krotki filmik
    > <http://www.youtube.com/watch?v=LLvxkC6EQUA>
    >
    > ciekawe co z tego wyjdzie

    Dużo trojanów na telefony.
    Gdyż wystarczy ukraść telefon, poznać jeden PIN i przelewasz całą kasę
    gdzie tylko chcesz.
    Marx

  • 8. Data: 2013-03-07 16:47:25
    Od: TrzyLinie <t...@o...pl>

    W dniu 2013-03-07 14:51, s...@t...pl napisał(a):
> [...]
    > na starsze telefony (java,windows mobile,symbian).
    >
    > Wymóg - póki co - posiadania konta w tym banku.

    No i kto zapłaci za niezbędny dla aplikacji internet... Dlaczego nie smsy?

    Z drugiej strony może liczba telefonów z niewspieranymi systemami jest tak samo
    na wymarciu jak liczba czytelników/użytkowników usenetu? ;)

    --
    TrzyLinie

  • 9. Data: 2013-03-07 23:31:25
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    > Mogą zapomnieć o popularności z dwóch powodów:
    > Aplikacja dostępna wyłącznie na iphone, android,windows phone - brak
    > wersji
    > na starsze telefony (java,windows mobile,symbian).

    Wkrótce Blackberry, Symbian i Java nawet mają być.

    > Wymóg - póki co - posiadania konta w tym banku.

    Niekoniecznie, wirtualna portmonetka ma być, zasilana z dowolnego konta.

    >No i kto zapłaci za niezbędny dla aplikacji internet... Dlaczego nie smsy?

    Bez internetu pójdzie, wystarczy wcześniej wygenerować czek na dowolną
    kwotę, tzn. 9-cyfrowy kod i można płacić i wypłacać. Można komuś ten kod
    przekazać i też wypłaci.

    Wygląda bardzo ciekawie, Biedronki ma być podobny, start w drugim kwartale.

  • 10. Data: 2013-03-08 17:50:50
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 07 Mar 2013 23:31:25 +0100, mx napisał(a):

    > Wygląda bardzo ciekawie, Biedronki ma być podobny, start w drugim
    > kwartale.

    Skoro ubiegli Biedronkę to ja na ich miejscu już bym nie robił tylko
    proponował korzystać z tego IKO ;)

    --
    xbartx