  • Data: 2020-12-12 23:17:39
    Temat: Re: pieniądze leżą na ulicy
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    środa, 9 grudnia 2020 o 20:32:25 UTC+1 PiteR napisał(a):
    > wystarczy się schylić ;)
    >
    > Dziś znalazłem 5 euro przy stacji metra Euston Square.
    > To chyba od Świętego Mikołaja. A może oplute covidem haha ;)

    Żyjesz jeszcze?
    Banknot EURO w LONDYNIE na finiszu brexitu?
    To musi być jakiś jeż-terror ;>

    Covid to już nie bierze (a przynajmniej tak ludziom w PL padło na łby, bo uznali, że
    jak pinokio zamówił 20 mln szczepionek to to prawie tak, jakby już wszystkich
    zaszczepili), ale może znów wąglik?
    Do dziś nie wiem, skąd go mieli ci terroryści, co rozsyłali go w listach w USA po 11
    września - i dlaczego im się skończył?

    > Grosz do grosza i bedzie kokosza

    Albo grób ;>