    From: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [pekaosa] przepraszamy, ale nie mamy pani plaszcza :>
    Date: Fri, 14 Jan 2011 20:16:55 +0100

    On Fri, 14 Jan 2011 18:17:55 +0100, "george" <g...@v...pl> wrote:

    >"Cyb" <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl> wrote in message

    >tak, dokładnie o ten delay mi chodzi...
    >kontrolowanie sprzątaczki po 7 dniach od przestępstwa jest o tyle prostsze
    >że sfałszowane dokumenty sa pewnie dostępne co po 5 latach i burdelu w banku
    >niekoniecznie ma miejsce

    tyler ze formalnie to tak ma udowodnic, ze to Klient zlecil dana
    transakcje - jesli zginely papiery to bank ma pecha (bo to bank musi
    udowodnic, ze wykonal transakce na zelcenie klienta).
    tyle ze u nas to tylko pobozne zyczenie - tak wiec czas od znikniecia
    kasy do zlozenia reklamacji jest sprawa dosyc wtorna, ale fakt ze
    mogloby pomoc.

    pozdarwiam,
    Cyb