  • Data: 2008-07-16 11:47:57
    Temat: Re: paypal jak to jest przeliczane
    Od: d...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    On 16 Lip, 01:33, "ncek" <I...@...II> wrote:

    > Przyzwyczaj sie ze nie zadaje sie trudnych pytan w odziale i na infolinii
    > polbanku
    > zanim podejmiesz z nimi rozmowe musisz sie dobrze przygotowac :)
    > Wiec kod jest widoczy na 100% w koncu to ze u nas wszystkie platnosci
    > zagraniczne
    > karta nazywaja sie WYPLATA ZAGR. (REMOTE-ON-US) to nasz problem :)
    > oni maja pelne info co gdzie i za co no bo jak by inaczej :)
    > na infolinii dostaniesz pelne info bez problemu razem z kodemna

    Na infolinie Polbanku udalo mi sie dodzwonic tylko raz:| I to w
    dodatku kiedy sie rejestrowalem. Ostatnio jak bylem w oddziale i
    chcialem przepiac karte z jednego konta na drugie, w systemie
    wyskoczyl blad. Pani ktora mnie obslugiwala musiala zadzwonic na
    infolinie i zanim ktos odebral minelo ok 15-20min (bez przesady),
    dodam jeszcze ze to byla specjalna lina dla oddzialow banku, takze
    przeraza mnie ile musi czekac zwykly smiertelnik zeby ktos odebral. Na
    infolinie usiliowalem dodzwonic sie kilkanasie razy o roznych porach
    dnia i nocy i bez rezultatu:| A mam pytanie jeszcze tez dzwoniles na
    infolinie zeby zdobyc kod??