  • 1. Data: 2003-08-11 06:54:10
    Temat: RE: pare prostych pytan dotyczacych KK
    Od: w...@w...pl (Wojtek Frabinski)

    > Gdybym jednak
    > w terminie spłaty
    > karty spłacił ją a dodatkowo zasilił ją jaką kwotą np. 500 zł
    > wiedząc, że będę
    > je chciał wypłacić w bankomacie. Czy wypłacając w/w kwotę
    > która fizycznie jest
    > na koncie (nie jest to kredyt banku) zapłacę jakieś dodatkowe
    > koszty (prowizje)
    > bo o odsetkach od kredytu mowy przecież być nie może bo są to
    > moje pieniądze.

    Prowizje za wyplate z bankomatu zaplacisz oczywiście zgodnie z tabala.
    Ale w takiej sytuacji (miałem nadplate na KK) w MultiBanku zaplacilem
    tez odsetki :/. Ktos testowal w prakyce jak to wyglada w innych bankach
    ?

    --
    Wojciech Frabiński
    w...@a...net.pl

  • 2. Data: 2003-08-11 09:05:45
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    000001c35fd5$99157960$c...@l...com.pl,
    Wojtek Frabinski <w...@w...pl>:

> [...]
    > Ale w takiej sytuacji (miałem nadplate na KK) w MultiBanku zaplacilem
    > tez odsetki :/. Ktos testowal w prakyce jak to wyglada w innych

    Lukas KK rok temu: posiadacz karty dodatkowej wyplacil 1500zl KK, nie bedac
    swiadomym kosztow takiej operacji (moja instrukcja byla: zaplac KK, ale w
    biurze podrozy sie krzywili na platnosc karta). Na drugi dzien splacilem
    1500zl przelewem wewn. sadzac naiwnie, ze ustrzege sie przed odsetkami, ale
    wlasnie o dziwo tak sie stalo - nie bylo zadnych odsetek od tr. gotowkowej!
    Byly tez transakcje bezgotowkowe przed jak i po tej operacji, ktore
    splacilem dopiero w GP. Do dzis sie dziwie, czemu w tej sytuacji nie bylo
    odsetek, ale jedynym wytlumaczeniem jest to, ze policzyli mi splate
    priorytetowo a'konto zadluzenia transakcja gotowkowa - duzy plus dla Lukas
    KK.
    Byla natomiast oczywiscie prowizja (niemala, ok. 50zl).

    --
    Robert

  • 3. Data: 2003-08-11 10:57:47
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    Robert wrote:

    > Lukas KK rok temu: posiadacz karty dodatkowej wyplacil 1500zl KK, nie
    > bedac swiadomym kosztow takiej operacji (moja instrukcja byla: zaplac
    > KK, ale w biurze podrozy sie krzywili na platnosc karta).

    Rada - nie dawać posiadaczom karty dodatkowej PIN-u.

    MichalL