  • Data: 2006-11-20 01:18:42
    Temat: Re: [opinie] LUKAS e-konto pro
    Od: "Maciej Muran" <n...@n...spam> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "zagloba" <n...@p...ci> napisał

    > To normalka. A jak jest np. w przypadku pojawienia się nowych taryf u
    > operatorów komórkowych? Najprędzej dowiesz się czegoś na grupach i forach,
    > a jakoś tak bywa, że dosłownie ostatni dowiadują się konsultanci w biurze
    > obsługi.

    W takim wypadku, pani z banku nie powinna szepnąć nawet słówka o tym. Nie ma
    konkretnego terminu - nie ma wypowiedzi na ten temat. To jest Bank a nie
    koło gospodyń wiejskich gdzie się ploty wymienia...

    > Przypuszczam, że w tym wypadku jest identycznie. Zresztą przedstawiciel
    > banku nie był w stanie podać konkretnego terminu, co niejako potwierdza
    > moją teorię.

    Jak wyżej. Jeśli pracownik banku przekazuje klientowi (potencjalnemu)
    niesprawdzone informacje, to się to nazywa albo promocja albo
    niewiarygodność - przynajmniej dla mnie. Inna inszość, że ciężko będzie
    znaleźć absolutnie wiarygodny bank...

    :)

    M.