  • 1. Data: 2010-10-04 20:56:51
    Temat: openonline - jakas awaria?
    Od: "crc_error" <n...@s...please>

    Witam,

    Przed paroma minutami zalogowalem sie na konto w openonline, a tam status
    konta - "nieaktywne", po moich 4 lokatach tez ani widu ani slychu, wsiakly
    rowniez przelewy zdefiniowane, a o historii transakcji juz nie wspomne...

    Jakas ogolna awaria czy to tylko u mnie tak jest?

    crc

  • 2. Data: 2010-10-04 21:30:43
    Temat: Re: openonline - jakas awaria?
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    a idź ten bank to badziew
    ja mam historię konta do 16 września

  • 3. Data: 2010-10-05 09:05:03
    Od: " " <a...@W...gazeta.pl>

    zlotowinfo <u...@g...pl> napisał(a):

    > a idź ten bank to badziew
    > ja mam historię konta do 16 września

    U mnie to samo. Dobrze, że przynajmniej zwracają środki z zakończonych lokat.
    ;-) Ale jakoś mi nie śpieszno do zakładania tam kolejnych... :(

  • 4. Data: 2010-10-05 11:28:31
    Od: "crc_error" <n...@s...please>

    Użytkownik <a...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości grup

    > U mnie to samo. Dobrze, że przynajmniej zwracają środki z zakończonych
    > lokat.
    > ;-) Ale jakoś mi nie śpieszno do zakładania tam kolejnych... :(

    Dzis konto jest spowrotem _niby_ aktywne, lokaty tez wrocily, natomiast nie
    ma w ogole historii transakcji, ani zlecenia stalego, ktore wczesniej
    zdefiniowalem. No Panowie!!! Takie kwiatki w miejscu gdzie czlowiek trzyma
    swoje ciezko zarobione pieniadze?? Jesli macie jakies problemy techniczne to
    wypadaloby o tym poinformowac.

    Mialem zamiar na dobre przeniesc sie tam z RORem i k. kredytowa, coz z RORem
    na pewno sie juz nie przeniose, nad k. kredytowa zastanowie sie.

    crc

  • 5. Data: 2010-10-05 14:32:16
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "crc_error" i8f25c$prd$...@n...onet.pl

    > zdefiniowalem. No Panowie!!! Takie kwiatki w miejscu gdzie czlowiek trzyma swoje
    ciezko zarobione pieniadze?? Jesli macie jakies
    > problemy techniczne to wypadaloby o tym poinformowac.

    Czy bank nakazuje Ci sposób zarabiania? Lokuj tam pieniądze zarobione
    lekka ręką. ;) Nie mają Twojego płaszcza i nie krzycz na nich!!! :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'