  • Data: 2004-03-01 09:08:51
    Temat: Re: odsetki- mbank
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    LUZYTA wrote:

    > A co było przedmiotem reklamacji, jeśli wolno spytać?
    > Sam ten fakt, że powstał niedozwolony debet (szybko spłacony nie
    > wywołuje żadnych negatywnych skutków?), czy może niesłusznie obciążono
    > Cie jakimiś opłatami, etc?

    To ja mam pytanie. Naliczono mi ca 0.60 PLN odsetek. Wczoraj wszystko
    przelałem i złożyłem dyspozycje zamnkięcia konta (eMaxa) . Co zrobi
    system ? Ściągnie sobie odsetki z pozostawionego eKonta ? (Ale z jakiej
    racji ?) Będę musiał uzupelnic przed zamknięciem ?
    KJ

    --
    KRETYNIZM - ułomność predysponująca często do wampiryzmu
    (J.Collin de Plancy "Słownik wiedzy tajemnej")

    Jid: k...@c...pl lub k...@j...wp.pl