eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiobligacje BPHPBK - OSZUSTWO czy tylko jestem przewrazliwiony? › Re: obligacje BPHPBK - OSZUSTWO czy tylko jestem przewrazliwiony?
  • Data: 2003-08-09 17:11:24
    Temat: Re: obligacje BPHPBK - OSZUSTWO czy tylko jestem przewrazliwiony?
    Od: "l.e:h" <l...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "christo" <e...@o...pl> skribis:

    >Skad, mi sugeruje ze chodzi o Panstwa Polakow (Nowakow, Kowalskich itp.)

    taak... na ulotce sa panstwo Polakowie ze swoim skarbem - chlopczykiem
    ubranym w koszulke z napisem "obligacje" :))

    >BTW ciekawa gra slow ;))))

    Fakt, ale byc moze sluzaca oszustwu - robie teraz testy - pokazuje ludziom
    ulotke i pytam czyjeo bligacje reklamuje. Doza czesc mowi ze skarbu
    panstwa. Moze nie jest to oszustwo w pelnym znaczeniu tego slowa, ale mam
    wrazenie ze ten bank chce mnie "zrobic w balona".

    Pozdrawiam, Leh.
    --
    Bezplatny e-book: http://www.arystoteles.pl/ (na dole po prawej)
    Bogactwo Forum: http://www.arystoteles.pl/bf/