  • 1. Data: 2010-01-19 18:26:09
    Temat: o jakości komentarzy polskich serwisów giełdowych słów kilka
    Od: marlowe <m...@g...com>

    z wysoką dociekliwością przeglądałem, czytałem, oglądałem dzisiejsze
    komentarze na znanych serwisach giełdowych i finansowych i nigdzie nie
    pojawiło się choćby zdanie zachęty do zakupu pko bp, gdzie dziś
    praktycznie od rana mieliśmy do czynienia z totalnie klasycznym
    wybiciem z trójkąta,

    bardzo mocny ten sygnal został zbagatelizowany na korzyść:
    - odgrzewanych kotletów w stylu "czy tajemnicze wzrosty na kghm będa
    kontynuowane",
    - max boegl ustawił, a budimex wybuduje,
    - polimex i super wyniki,
    - pompujemy dalej jwc,
    - wszystkie oczy ze strachem wypatrują słabych wyników citi,
    - i mistrzostwo pierwszej wody: "zagrożone wzrosty" - tms broker.

    bardzo powiem to słabe, czytam i wiem jedno iż wszystko to należy
    interpretować odwrotnie

    z nikąd pomocy

  • 2. Data: 2010-01-19 19:17:00
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "marlowe"

    Główny problem polega na tym, że wszyscy chcą twoich pieniędzy, a nie Ci je
    dawać.
    Ogólnie.
    Dlatego też większość bredni trzeba czytać odwrotnie; poprzez negację.

  • 3. Data: 2010-01-19 21:29:20
    Od: "Fidelio" <t...@o...eu>

    Użytkownik "marlowe" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    m.googlegroups.com...
[...]

    Ale jaki problem? Powinieneś teraz latać i kombinować gotówkę na kupno tych
    akcji zamiast lamentować.

  • 4. Data: 2010-01-20 11:43:46
    Od: "kigam" <p...@g...com>

    Użytkownik "skippy" <a...@n...ma> napisał w wiadomości

> [...]
    > dawać.
    > Ogólnie.
    > Dlatego też większość bredni trzeba czytać odwrotnie; poprzez negację.

    Na stronie Parkietu jest są dwa artykuły analitycy BRE mówią o małej
    zmienności w br. + - 5%, a zarzadzający PKO o zwiększonej. No i jak ja mam
    to czytać Skippy ;-)

  • 5. Data: 2010-01-20 19:03:04
    Od: "pwis" <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > - i mistrzostwo pierwszej wody: "zagrożone wzrosty" - tms broker.
    >
    > bardzo powiem to słabe, czytam i wiem jedno iż wszystko to należy

    powstal taki adres:

    www.rankinganalitykow.pl

    pojawiaja sie tam komentarze na temat gieldy publikowane przez krajowych
    analitykow, sa archiwizowane i nikt sie nie wykreci potem ze mowil inaczej.
    Wszystko jest skrupulatnie rozliczane
    Mam nadzieje ze za jakis czas niektore nazwiska wypracuja sobie wiarygodnosc a
    niektore znikna ze wzgledu na bezuzytecznosc. Kto to bedzie? Zobaczymy za pol
    roku moze szybciej.

  • 6. Data: 2010-01-20 19:08:59
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

> [...]
    > wiarygodnosc a
    > niektore znikna ze wzgledu na bezuzytecznosc. Kto to bedzie? Zobaczymy za

    Szkoda że strona nie ma RSS ...

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 7. Data: 2010-01-20 19:15:30
    Od: "george" <g...@v...pl>

> [...]
    > wiarygodnosc a
    > niektore znikna ze wzgledu na bezuzytecznosc. Kto to bedzie? Zobaczymy za

    no ciekawy pomysł :).
    george

  • 8. Data: 2010-01-20 19:46:47
    Od: "Dombrek" <d...@p...onet.pl>

    > powstal taki adres:
    >
    > www.rankinganalitykow.pl

    Pomysł dobry, ale realizacja fatalna. I nie chodzi o wygląd strony (to też,
    ale rozumiem, że to początek), ale o sposób punktowania. Tylko początkujący
    dzieciak uważa, że trafność jest najważniejsza. Lepszy analityk, który ma
    wysoki współczynnik Z/S (a nie wysoką trafność), bo taki może zarabiać. Sama
    trafność nic nie mówi bez dodatowych parametrów.
    Dombrek

  • 9. Data: 2010-01-20 21:31:12
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "kigam" <p...@g...com> napisał w wiadomości

> [...]
    >>

    > Na stronie Parkietu jest są dwa artykuły analitycy BRE mówią o małej
    > zmienności w br. + - 5%, a zarzadzający PKO o zwiększonej. No i jak ja mam

    Tu się wzajemnie negują co daje w efekcie ZERO.
    :)
    Ale ja bardziej myślałem o rekomendacjach czy naganianiu na fundy itp.

  • 10. Data: 2010-01-21 08:32:08
    Od: Justin Starlight <j...@g...pl>

    skippy pisze:

> [...]
    > je dawać.
    > Ogólnie.
    > Dlatego też większość bredni trzeba czytać odwrotnie; poprzez negację.

    Jestem tego samego zdania, informacje analityków w większości są
    odwrotnie proporcjonalne do wydźwięku :) Czasami tylko rekomendacje
    podpomopwywują spółkę na chwilę, aby Ci co to robią sprzedali ją z
    większym zyskiem, bądź mniejszą stratą.