  • 11. Data: 2002-12-29 21:46:35
    Temat: Re: nowa strona o karach i bankach po angielsku
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Kazimierz" <k...@a...net> napisał w wiadomości
    news:aunptu$mqq$1@foka.acn.pl...
    > Użytkownik "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > Napisalem przynajmniej 8, bo 8 lat temu taki dowod widzialem :)

    Nie ma sprawy.

    A z ciekawosci?
    Od ktorego roku zycia mozna otzrymac PJ w RP w roku 2002?

    Karol

  • 12. Data: 2002-12-30 11:32:26
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Kazimierz" <k...@a...net> napisał

    > http://217.153.5.198/polish_id.htm
    >
    > Nic tylko wydrukowac, skserowac i zakladac konto albo zaciagac kredyt :)

    Tylko jeden problem: PESEL sie zaczyna od 86...., a zatem mozna za dwa lata
    ;-))

    --
    Pozdrawiam,
    Witek

  • 13. Data: 2002-12-30 14:35:51
    Od: z...@p...onet.pl

    nionionio nie podaje się IP TYLKO DOMENE!!!!!!

    > Tylko jeden problem: PESEL sie zaczyna od 86...., a zatem mozna za dwa lata
    > ;-))

    moznaby było juz teraz gdyby nie to, że wprowadziłem już podrawki

  • 14. Data: 2002-12-30 14:36:38
    Od: z...@p...onet.pl

    > hmmm..
    > umieszczenie w Internecie informacji typu

    <ciach>

    > nie jest chyba najszczęśliwszym rozwiązaniem :)

    podaje się DOMENE A NIE IP!!!

  • 15. Data: 2002-12-30 15:37:09
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    <z...@p...onet.pl> wrote in message

    > podaje się DOMENE A NIE IP!!!

    jak będą linki poprawnie zrobione to będą podawane domeny a nie numerki :)))

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 16. Data: 2002-12-30 18:48:58
    Od: z...@p...onet.pl

    > jak będą linki poprawnie zrobione to będą podawane domeny a nie numerki :)))

    to są poprawne linki WZGLĘDNE!!!! one zawsze są internepretowane przez
    przeglądarke ja IP ale człowiek MA ROZUM!!!!

  • 17. Data: 2002-12-30 19:24:12
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    <z...@p...onet.pl> wrote in message

    > to są poprawne linki WZGLĘDNE!!!! one zawsze są internepretowane przez
    > przeglądarke ja IP ale człowiek MA ROZUM!!!!

    :)))))))))))))))))) huehuheuheuheuheueheueh
    ROTFL

    a od kiedy to tak jest ?:))
    a może kolega powie dlaczego na www.infor.pl nie są interpretowane jako
    195.205.179.6 ? tylko jako infor.pl

    a może po prostu to wina tego: <frame src="http://217.153.5.198/"
    name="content" scrolling="yes" noresize>

    poza tym jaki adres miałbym podać ?
    http://www.andrew-europe.tk/polish_id.htm
    przecież to nie ma prawa zadziałać :)) adres IP tej domeny to 195.20.32.104

    proponuję wykupić DNS, a nie korzystać z bezpłatnego hostingu

    a na to jak to będzie wyświetlane nie ma dużego wpływu przeglądarka tylko
    DNS oraz nagłówek <base href...

    zapraszam na korepetycje - nie wezmę drogo ze względu na krótką znajomość z
    niusów i młody wiek kolegi :)))

    a co do zmian wykonanych w rysunkach to obawiam się, że za dużo one nie
    dadzą teraz, bo niektóre przeglądarki:))) mają pamięć cache i niektórzy
    klienci korzystają z serwerów proxy (o tym też mogę opowiedzieć na
    korepetycjach)

    no i wystarczy - w końcu to grupa o bankach :)
    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 18. Data: 2002-12-30 21:10:27
    Od: z...@p...onet.pl

    wiem, że powinno być na normalnym DNS.ale ten komputer stoi w domu a nie mam
    mieszkania pełnego serwerów, ani znajomych któzyby mi udostępnili DNS-y. więc
    musze korzystac z darmowych.
    a na cache mam to:
    <META HTTP-EQUIV="Pragma" CONTENT="no-cache">
    <META HTTP-EQUIV="Expires" CONTENT="-1">

  • 19. Data: 2002-12-30 22:33:15
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    <z...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    mam
    > mieszkania pełnego serwerów, ani znajomych któzyby mi udostępnili DNS-y.

    więc nie marudź, że adresy są podawane źle skoro innych nie można podać :)

    > a na cache mam to:
    > <META HTTP-EQUIV="Pragma" CONTENT="no-cache">
    > <META HTTP-EQUIV="Expires" CONTENT="-1">

    nie zawsze działa w IE
    lepiej stosować

    <?
    header("Expires: Mon, 26 Jul 1997 05:00:00 GMT");
    // always modified
    header("Last-Modified: " . gmdate("D, d M Y H:i:s") . " GMT");
    header("Cache-Control: no-cache, must-revalidate"); // HTTP/1.1
    header("Pragma: no-cache");
    ?>

    --
    pozdrawiam