    From: Zyga <z...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: niespersonalizowana karta kredytowa
    Date: Tue, 17 Nov 2009 12:53:24 +0100

    BK pisze:
    > On Nov 17, 12:22 pm, "MarekZ" <b...@a...w.pl> wrote:
    > No tak ale w wypozyczalni samochodowej jak robisz autoryzacje to
    > zwykle na kwote, o ktora trudno na pre-paid :)

    Pani w wypożyczalni twierdziła że na koncie musi być tyle co za
    wypożyczenie. Nic więcej typu zabezpieczenie za szkody, mandaty itd. Też
    się zdziwiłem.

    Kolejna ciekawostka: Doliczyli nam ubezpieczenie którego nie chcieliśmy.
    Poszedłem i poprosiłem o korektę. Zwrócili na konto 33 euro, ale ja im
    karty nie dawałem po raz drugi. Czyli da się zrobić transakcję bez
    dostania karty do ręki. Przypominam że to karta debetowa.

    PS. To gdzie przenieść kartę kredytową aby była w pełni funkcjonalna?
    Konta mam w mBanku, inteligo, EB, ING.

    pzdr
    Zyga