  • 1. Data: 2009-05-17 12:21:53
    Temat: narzędzie do liczenia lokat
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    http://zlokaty.prv.pl - kalkulatorek lokat

    --
    http://zlokaty.prv.pl - wybierz najtańszy bank w Polsce
    http://zvoip.prv.pl - wybierz tanie rozmowy voip polskich operatorów

  • 2. Data: 2009-05-17 12:35:57
    Temat: Re: narzędzie do liczenia lokat
    Od: Bungiel <d...@g...com>

    On May 17, 2:21 pm, "zlotowinfo" <u...@g...pl> wrote:
    > http://zlokaty.prv.pl- kalkulatorek lokat

    A script on this page may be busy, or it may have stopped responding.
    You can stop the script now, or you can continue to see if the script
    will complete.
    Script: http://panel.comze.com/lokaty/:17

    Gratulacje - po niespełna 10 sekundach.

  • 3. Data: 2009-05-17 12:46:27
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Bungiel"
    .googlegroups.com

    [ciach]

    Może miałeś pecha? - u mnie wszystko śmiga jak należy :)

    PS. IMHO fajny kalkulatorek :)

  • 4. Data: 2009-05-17 13:56:33
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Bungiel" <d...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
    >>
    > A script on this page may be busy, or it may have stopped responding.
    > You can stop the script now, or you can continue to see if the script

    może znalazłeś buga? cały czas tak jest? w jakiej sytuacji (paramterach)

    ja już buga znalazłem powyżej 1 roku, mota mi się ilosc dni
    jak ktoś coś jeszcze zauważy to pisać

    serwer jest troche dupowaty dość czesto ma zwisy

  • 5. Data: 2009-05-17 14:32:38
    Od: plusz <p...@g...com>

    On 17 Maj, 14:21, "zlotowinfo" <u...@g...pl> wrote:
    > http://zlokaty.prv.pl- kalkulatorek lokat

    u mnie zawiesiło firefoxa
    chyba jakiś bug jest

    lepiej używać tego z opcją odnawiania, kapitalizacji i kilkoma innymi:

    http://kredyty.name/kalkulator_lokat.php

    --
    plusz

  • 6. Data: 2009-05-17 16:29:12
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "plusz" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    a.googlegroups.com...
    On 17 Maj, 14:21, "zlotowinfo" <u...@g...pl> wrote:
    > http://zlokaty.prv.pl- kalkulatorek lokat
    >

    > u mnie zawiesiło firefoxa
    > chyba jakiś bug jest

    FF 3.0.8 32bit - bezproblemu, napisz w jakiej sytuacji
    na tę chwilę widziałem problemy przy wpisywaniu wartości z klawiatury
    po wyłączeniu pokazywania błędów jest OK, trza oblukać...

    > lepiej używać tego z opcją odnawiania, kapitalizacji i kilkoma innymi:
    >
    > http://kredyty.name/kalkulator_lokat.php

    dlatego zrobiłem swój bo widziałem że ten jest niepraktyczny
    1. każda zmiana odświeżenie strony, zatem dobranie dobrych wartości to
    męczarnia
    2. wszystko trzeba się bawić wklepywać
    3. jak się przyjrzysz to jest dużo zbytków: Kapitalizacja, Ilość odnowień
    4. ma trochę zbytecznych kolumn w wynikach
    5. w wynikach brak kolumny ile faktycznie mamy kasy po zadanym czasie

  • 7. Data: 2009-05-17 17:05:56
    Od: plusz <p...@g...com>

    wrote:>http://zlokaty.prv.pl-kalkulatorek lokat

> [...]
    > 4. ma trochę zbytecznych kolumn w wynikach
    > 5. w wynikach brak kolumny ile faktycznie mamy kasy po zadanym czasie

    jak będę miał chwile to potestuję

    a tak w ogóle to polecam www.jquery.com
    poszłoby ci znacznie znacznie znacznie :) szybciej i łatwiej

    --
    plusz

  • 8. Data: 2009-05-17 18:42:44
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości
    > http://zlokaty.prv.pl - kalkulatorek lokat

    - już liczy prawidłowo miesiące
    - nie pozwala dojść do wartości okresu lokaty 0 i poniżej, co zapętlało
    wnieskończoność skrypt, czyt. zawieszało
    - nie pozwala wpisać wartości ujemnych

    wydaje mi się że już nie ma błędów i nie powinno wieszać

  • 9. Data: 2009-05-18 19:50:07
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości
    > http://zlokaty.prv.pl - kalkulatorek lokat

    data rozpoczęcia liczy się od aktualnego miesiąca
    dodany min i max podatku całego okresu
    możliwość własnego dopasowania okresu, 0 oznacza okres 2letni
    przy okresach dziennych i 1-3 miesięcznych rozdzielenia
    podrzędne opcje wydzielone na prawą stronę

  • 10. Data: 2009-05-19 06:20:56
    Od: " " <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    zlotowinfo <u...@g...pl> napisał(a):
    > http://zlokaty.prv.pl - kalkulatorek lokat

    Brakuje mi na dole łącznej sumy odsetek oraz podatku
    Min. i max. nad samą tabelą to chyba wysokość podatku - nie widzę przydatności
    tego info