    From: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: narodziny legendy
    Date: Sun, 10 Mar 2019 16:34:09 +0100

    news:5c823e62$0$523$65785112@news.neostrada.pl...

    > czyli jak zamierzano aresztowac Czarneckiego
    >
    > https://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/polska/puls-biz
    nesu-pieńkowska-pomogła-czarneckiemu-uniknąć-zatrzym
    ania-przez-służby/ar-BBUuuo9
> [...]
    > Pieńkowska. Przy czym w jej obecności nie mógł powiadomić przełożonych ze
    > służb, że biznesmen zniknął. Za to dziennikarka miała w torebce telefon
    > męża, więc kiedy została przywieziona na lotnisko, czekało już tam kilku
    > oficerów, którzy chcieli zatrzymać Leszka Czarneckiego.
    > Wtedy okazało się, że zostali zmyleni. Przez około godzinę przesłuchiwali
    > dziennikarkę, po czym pozwolili jej odlecieć do Izraela.
    >
    > Informację o próbie zatrzymania Czarneckiego zdementował rzecznik ministra
    > koordynującego służby specjalne. Stanisław Żaryn zaznacza, że taka

    Pisałem: 3 i 30 grudnia ub. roku wątek: Odnowienie lokaty w IB
    (trochę się temat rozjechał...)
    Zarzucono, że nie podałem źródeł. Słusznie jak się plotki powiela
    ale nie pamiętałem dokładnie. Ale to chyba nie była plotka...

    Arek