  • 11. Data: 2002-01-08 06:22:57
    Temat: Re: multibank i bzwbk
    Od: "MALko" <h...@p...wp.pl>

    > O dawnym BZ nic nie wiem, ale i z WBK bywa różnie. Słyszałem, że w
    > Wielkopolsce działał znakomicie, ale ja miałem konto w jednym z oddziałów
    > warszawskich i czasem było tragicznie, a czasem śmiesznie.

    Z przewagą tragiczności nad śmiesznością, niestety?!

  • 12. Data: 2002-01-08 12:16:34
    Od: "alexy" <a...@w...pl>

    >Z przewagą tragiczności nad śmiesznością, niestety?!

    Chyba jednak nie. Tragiczne były odsetki (od lokat niskie, kredyt odnawialny -
    wysokie). Obsługa - sam nie wiem czy bardziej tragiczna, czy śmieszna, ale
    chyba śmieszna, bo jak opowiadałem, to ludzie się śmiali. Na przykład
    zapytałem kiedyś, jakie są warunki założenia konta dla osób z działalnością
    gospodarczą. A koleś (tam to się nazywa opiekun klienta) na to: Takie same jak
    w innych bankach. No to poszedłem do innego banku.
    Nigdy nie powiadamiali, że karta czeka w oddziale. Kiedy pytałem czy już jest
    mówili, że nie ma i widocznie nadal jest w Poznaniu. Kazali dzwonić do
    Poznania i pytać, to dzwoniłem. Tam mówili, że karta od dawna jest w oddziale.
    To dzwoniłem do oddziału, a oddział na to: no nie, jakby była, to byśmy pana
    powiadomili. To czekałam nadal, w końcu szedłem do nich, więc szukali i
    znaleźli gdzieś w szufladzie.
    Zadzwoniłem na taka linie informacyjno-skarżącą i opowiedziałem tę historię, a
    pani do mnie: Rzeczywiście, to tragiczne. Radzę panu zmienić oddział, bo po co
    ma sie pan denerwować.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl
    ----- od 28.08 - nowa, lepsza wersja -----

  • 13. Data: 2002-01-08 12:38:55
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "alexy" <a...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:02010813163434@polnews.pl...

    > Zadzwoniłem na taka linie informacyjno-skarżącą
    i opowiedziałem tę historię, a
    > pani do mnie: Rzeczywiście, to tragiczne. Radzę
    panu zmienić oddział, bo po co
    > ma sie pan denerwować.

    ROTFL :-)))))

    Sark

  • 14. Data: 2002-01-08 15:51:04
    Od: "alexy" <a...@w...pl>

    >ROTFL :-)))))
    >
    >Sark

    ??????????????????

  • 15. Data: 2002-01-09 09:08:50
    Od: "MALko" <h...@p...wp.pl>

    mi panienka powiedziała, że odsetki z kredytu odnawialnego pobierane są co
    kwartał ;-)))
    reszty opisywać już nie mam siły
    poza tym do tej pory nie wiem po co w tym banku są doradcy, opiekunowie i
    kasy, skoro u wszyscy robią to samo i ustawia się do nich jedna kolejka...

  • 16. Data: 2002-01-09 10:27:19
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "alexy" <a...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:02010816510447@polnews.pl...