  • 11. Data: 2015-10-20 01:23:50
    Temat: Re: multibank
    Od: w...@g...com

    W dniu poniedziałek, 19 października 2015 23:38:15 UTC+2 użytkownik Michal 'Amra'
    Macierzynski napisał:
    > Nie wiem, czy to tylko u mnie, ale widze w swoim rpofilu wszystkie przelewy
    zdefiniowane z rachunkow do ktorych jestem pelnomocnikiem. A ze jest tego
    kilkadziesiat sztuk, to...

    U mnie jest to samo -wszystko pomieszane,a lista przelewów zdefiniowanych zniknęła.
    To jakiś grubszy babol

  • 12. Data: 2015-10-20 22:13:33
    Od: xbartx <x...@b...net>

    Macierzynski napisał:
> [...]
    kilkadziesiat sztuk, to...

    > U mnie jest to samo -wszystko pomieszane,a lista przelewów zdefiniowanych zniknęła.

    Jakoś nigdy nie mogłem się przekonać do tego 'banku w telefonie' i jak
    widzę na dobre mi to wychodzi ;)

    Xenocide

  • 13. Data: 2015-10-20 22:19:00
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2015-10-20 o 22:13, xbartx pisze:

    > Jakoś nigdy nie mogłem się przekonać do tego 'banku w telefonie' i jak
    > widzę na dobre mi to wychodzi ;)

    fajna sprawa, na ror nie trzymam kasy a jak pojawiała sie nagła potrzeba
    wykonania przelewu to w telefonie

    tylko, że w multibanku było to jakoś łatwiejsze niż w mBanku

    --
    pozdrawiam
    RobertS