  • 1. Data: 2003-07-04 01:47:42
    Temat: [multi] i Aquarius
    Od: "$Szalony_Kapelusznik$" <s...@w...pl>

    Tak sobie dzis wpadlem na strone MultiBanku, poniewaz szukam jakiegos
    alternatywnego miejsca dla moich paru USD, ktore sie chwilowo marnuja w
    Millennium na 0.4%.... jak zwykle oczywiscie nic dla mnie... ale zaszedlem
    na strone Aquariusa i co tam znalazlem :) ?

    Specjalna obsluga w Call Center pod numerem 0 801 3xx xxx

    Rozbawilo mnie setnie zarówno to 801 jak i ta 3 po nim...

    Uwazam, ze jak chca tak doceniac i wyrozniac to mogli by dla elitarnych
    czlonkow zrobic numer darmowy.

    Co myslicie ? Moze sie myle i to wcale, a wcale nie jest smieszne ?

    MAd Hat
    ter <---------- który czuje się doceniony i uhonorowany przez VW Bank i
    jego 0 800 :)

  • 2. Data: 2003-07-04 08:09:39
    Temat: Re: [multi] i Aquarius
    Od: "Weronika Orzel" <w...@h...pl>

    moim zdaniem to marnujemy czas czytając takie posty jak Twój.

    Więcej pieniędzy kosztowało napisanie przez Ciebie tej wiadomości (biorąc
    pod uwagę koszt Twojego czasu) niż zapłata 29 groszy za połączenie.

  • 3. Data: 2003-07-04 09:46:43
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    Weronika Orzel wrote:
    > moim zdaniem to marnujemy czas czytając takie posty jak Twój.

    A moim zdaniem nie marnujemy.

    > Więcej pieniędzy kosztowało napisanie przez Ciebie tej wiadomości
    > (biorąc pod uwagę koszt Twojego czasu) niż zapłata 29 groszy za
    > połączenie.

    Skąd te 29 groszy? Przecież taktowanie na 0801-3XXXXX jest co 3 minuty.
    Skąd wiesz, czy kolega nie ma łącza za darmo i czy nie pisze w ramach
    relaksu?

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 4. Data: 2003-07-04 09:49:55
    Od: "Danio" <n...@s...com>

    "Weronika Orzel" <w...@h...pl> wrote in message

    > Więcej pieniędzy kosztowało napisanie przez Ciebie tej wiadomości (biorąc
    > pod uwagę koszt Twojego czasu) niż zapłata 29 groszy za połączenie.

    No coz, tym razem nie pofrunelas zbyt wysoko...

    --
    Tomek

    tomaszDOTdanieckiATwpDOTpl

  • 5. Data: 2003-07-04 09:56:01
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@N...gazeta.pl>

    Piotr Grzegorz Skowronski <s...@S...PRECZgazeta.pl> napisał(a):

    > Skąd te 29 groszy? Przecież taktowanie na 0801-3XXXXX jest co 3 minuty.
    A nie co minutę???
    > Skąd wiesz, czy kolega nie ma łącza za darmo i czy nie pisze w ramach
> [...]
    Pozdrawiam.

  • 6. Data: 2003-07-04 10:21:56
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    Marcin Dominiak wrote:
    > A nie co minutę???

    Nie.
    0801 - 1xxxxx kosztuje 1 impuls za całą rozmowę,
    0801 - 3xxxxx taktuje impuls co 3 minuty
    0801 - 6xxxxx - impuls co minutę.

    PS. Tnij posty plz, zajęło mi dłuższą chwilę odnalezienie Twojego
    pytania ;)

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 7. Data: 2003-07-04 10:27:30
    Od: "Maciek Kycler" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin Dominiak" <m...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:be3ivh$ag4$1@inews.gazeta.pl...

    > A nie co minutę???

    0801 1xxxxx 1 impuls za połączenie
    0801 8xxxxx 1 impuls za połączenie
    0801 3xxxxx 1 impuls co 3/6 minut (jak połączenie lokalne)
    0801 6xxxxx 1 impuls co minutę

    MaciejK

  • 8. Data: 2003-07-04 10:39:06
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    Maciek Kycler wrote:
    [...]
    > 0801 3xxxxx 1 impuls co 3/6 minut (jak połączenie lokalne)

    Jesteś pewny? Mi się wydaje, że impuls zawsze leci co 3 minuty, a nie
    jak w połączeniu lokalnym co 3 lub 6 minut..

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 9. Data: 2003-07-04 11:09:53
    Od: "alexy" <a...@w...pl>

    Panie i panowie, jakie grosze wy liczycie? Trzeba liczyć złotówki. Mam
    Aquariusa i ostatnio moje rozmowy z infilinią ZAWSZE wygladają tak:
    Dzwonię i wciskam 5 (klub Aqurius), włącza się głos z maszyny, który mnie wita
    i każe czekać. Potem jest muzyczka, znów głos, który przeprasza i każe czekać,
    znów muzyczka, znów głos itd. Ma to swój element komiczny, bo w pewnym
    momencie głos nie mówi już "prosze czekać", tylko "przepraszamy, ale czas
    oczekiwania na zgłoszenie jest długi" :))))) Tak jakbym myślał, że krótki i
    musieliby mnie wyprowadzać z błędu. Ale do rzeczy. Po kilku minutach takiej
    zabawy głos mówi, że "czas oczekiwania jest za długi, więc proszę zadzwonić
    później". No i połączenie zostaje zerwane. Zauważyłem, że zawsze udaje mi się
    połączyć za trzecim razem. Zakładam jednak, że to zbieg okoliczności (choć
    dość dziwny), tak czy owak znacznie podraża to koszt rozmowy z infolinią.
    Dlatego na wstępie napisałem, że trzeba liczyć w złotówkach, a nie w groszach.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 10. Data: 2003-07-04 12:01:40
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    alexy <a...@w...pl> wrote:

    > Aquariusa i ostatnio moje rozmowy z infilinią ZAWSZE wygladają tak:

    A to ciekawe. Bo ja ilekroć dzwonię (o różnych porach, w różne dni
    tygodnia), to po wybraniu 5-ki zawsze od razu uzyskuję połączenie...

    --
    Przemysław Maciuszko