  • 1. Data: 2008-01-09 18:59:42
    Temat: multi daje kk
    Od: Ra <a...@...stopce>

    to że daje to żadne novum, każdy sklep teraz daje, ale dostałem umowę na
    kk gold, limit 9500, na dowód osobisty. Konto jest wspólne z moją mamą
    gdzie spływa tylko jej emerytura. Ja nie korzystam, nie mam nawet
    debetówki. Ich automat musi chyba w biku sprawdzać że mam już kk w citi
    i mille
    To tak tylko co do problemów Samotnika i innych z multi ;)

  • 2. Data: 2008-01-09 19:31:59
    Temat: Re: multi daje kk
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 09.01.2008 Ra <a...@...stopce> napisał/a:
> [...]
    > i mille
    > To tak tylko co do problemów Samotnika i innych z multi ;)

    E, wcale tak nie narzekam, mnie jakiś czas temu podnieśli z 3400 na 4500
    tylko po przyniesieniu PITów i wydrukowaniu przelewów do US i ZUSu,
    robionych zresztą z ich banku. :)

    Natomiast na propozycję karty z wysokim limitem na gębę jakoś nie liczę. :)
    --
    Samotnik