  • 11. Data: 2002-09-29 11:49:03
    Temat: Re: [multi] - KK i inne
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > AFAIK rowniez Raiffeisen i w pewnym stopniu BZWBK. Citi faktycznie ma
    > najlepiej rozwiniety system sprzedazy, pewnie stad te ponad 300 tys.
    > sprzedanych kart.

    Pamietam z rzepy, ze na koniec ub.r. citek podal ze ma 400 tys. klientow kk,
    a samych MC od maja wydal podobno 25 tys. !!! bzwbk chyba 150 tys.

  • 12. Data: 2002-09-29 12:41:26
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]

    Gdz karta jest zabezpieczona lokata nie potrzeba dochodow.

    --
    JaKi

  • 13. Data: 2002-10-01 10:28:40
    Od: TMouse <t...@s...x86.info.pl>

    "Witek" <w...@p...onet.fi> wrote in news:an6laj$7l3$1@news.onet.pl:

    > firm,
    >
    > Takie warunki stosuje na razie TYLKO citek :((

    heh, wisi u mnie na scianie taka oferta KK citi, "Specjalna dla pracownikow
    ....."

    od dluzszego czasu nie moge sie doszukac roznic w tej ofercie i normalnej
    :)

    TMouse

  • 14. Data: 2002-10-01 10:37:35
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

> [...]
    > ....."
    >
    > od dluzszego czasu nie moge sie doszukac roznic w tej ofercie i normalnej

    Jak zadzwonisz do citi, to oni tez nie wiedza co to za sprecjalne warunki
    oferuja :DD Te warunki zna chyba tylko wyznaczony przedstawiciel handlowy
    :-)

  • 15. Data: 2002-10-01 16:13:49
    Temat: Re: [BPHPBK] - KK i inne
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@g...pl>

    Maja jednak chore warunki ;D

    Szanowny Panie,

    Nie ma ograniczeń związanych z okresem trwania lokaty, jednakże zdeponowane
    środki powinny być zablokowane na okres nie krótszy niż data ważności
    karty.

    Z poważaniem

    Centrum Bankowości Bezpośredniej

    --