  • 1. Data: 2009-06-01 17:35:54
    Temat: możecie wejść do serwisu polbanku???
    Od: "Anna R." <a...@o...pl>

    co się dzieje nie moge się zalogowac na swoje konto w polbanku?

    u was tez tak jest?

    Forbidden
    You don't have permission to access /netbanking/ on this server.

    co sie dzieje

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusów 3997
    (20090409) __________

  • 2. Data: 2009-06-01 17:41:11
    Temat: Re: możecie wejść do serwisu polbanku???
    Od: "ls" <n...@n...pl>

    Uzytkownik Anna R. napisal:
    > co się dzieje nie moge się zalogowac na swoje konto w polbanku?
    > u was tez tak jest?

    Ja tez nie wchodze.
    Ale to mnie nie dziwi - z PB po 19 wszystko moze sie zdarzyc :)
    Proponuje sprobowac jutro rano.
    --
    pozdr.
    ls

  • 3. Data: 2009-06-01 17:45:06
    Od: Piona <e...@w...pl>

    Anna R. pisze:
    > co się dzieje nie moge się zalogowac na swoje konto w polbanku?
    >
    > u was tez tak jest?

    Napawaj się chwilami, kiedy polbank on line działa, bo takich momentów
    jest mało ;)
    Ciesz się chwilą, chwytaj dzień ;)
    piona

    --
    http://piona.fm.interia.pl
    ..>> moja strona <<..

  • 4. Data: 2009-06-01 18:17:48
    Od: "P.H." <k...@g...w.sieci>

    Użytkownik "Anna R." <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > u was tez tak jest?
    >
    > Forbidden
    > You don't have permission to access /netbanking/ on this server.

    u mnie OK

  • 5. Data: 2009-06-01 20:13:19
    Od: "Anna R." <a...@o...pl>

    powaznie mówisz czy jaja se robisz

    naprawde ci działa

  • 6. Data: 2009-06-01 21:22:33
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Piona" h0132c$5j2$...@n...interia.pl

    : Napawaj się chwilami, kiedy polbank on
    : line działa, bo takich momentów jest mało ;)
    : Ciesz się chwilą, chwytaj dzień ;)

    Grecy to pożądni ludzie... Uczą cenienia chwili, a zatem i czasu. :)

    Wcześniej miałem napisać inaczej:

    Grecy to porządni ludzie -- uczą cenienia chwili, a zatem i czasu. :)

    Ale przypomniała się mi pewna Kasia, która zauważyła, że każda
    dziewczyna jest na ucho porządna, z tym że niektóre ;) są pożądne. ;)

    A skąd wiem o tym, że Greczynki są pożądne a Grecy są pożądni?
    To moja tejemnica. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2009-06-01 21:24:48
    Od: xbartx <b...@h...net>

    On Mon, 1 Jun 2009 22:13:19 +0200
    "Anna R." <a...@o...pl> wrote:

    > powaznie mówisz czy jaja se robisz
    >
    > naprawde ci działa

    Odśwież z kilka razy i powinna strona się pokazać. Wydaj mi się że mają
    jakiś proxy/balancer czy cuś i chyba jeszcze uczą się to konfigurować ;)

    PS Jeżeli możesz, to wytnij te kretyńskie wstawki od AV, doklejane do
    Twoich postów.

    Xenocide

  • 8. Data: 2009-06-02 07:40:14
    Od: "P.H." <k...@g...w.sieci>