  • Data: 2004-07-02 21:09:36
    Temat: Re: mona miec _tylko_ dodatkowa KK?
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Glenn wrote:

    > Nie możesz zrezygnować z karty nie wypowiadając umowy o nią. A tym
    > samym pozbywasz się dodatkowych.

    W Multibanku to chyba mozliwe ;-)
    Rezygnowałem dzisiaj w odnowienia KK w Multibanku. Ekspert od KK który mi
    się trafił twierdzi że dyspozycję nieodnowienia KK owszem przyjął
    telefoniecznie (jest na to 60 dni) ale na umowę należy wypowiedzieć osobno
    na piśmie. Niespecjalnie mnie interesują praktyczne konsekwencje stanu
    "umowa bez karty", ale ponoć w Multibanku tak się da ;-).

    Bogdan B.