  • 11. Data: 2002-06-13 11:36:38
    Temat: Re: moim zdaniem to zlodziejstwo...
    Od: "B@ton" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Radosław Popławski" <r...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    > Nie wiem czego oczekujesz od banku :).

    hmmm, a juz nic... nie chce mi sie otwierac n-tego konta, bawic z papierkami
    itd. zostane przy bphu-u, tak tylko pytam z ciekawosci na jaki zamieniles
    swoj poprzedni bank i w czym jest lepszy...

    Pozdrawiam

    BAton

  • 12. Data: 2002-06-13 11:50:04
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Thu, 13 Jun 2002 13:36:38 +0200, w <aea00r$3gp$1@news.tpi.pl>, "B@ton"
    <k...@p...onet.pl> napisał(-a):

> [...]
    > itd. zostane przy bphu-u, tak tylko pytam z ciekawosci na jaki zamieniles
    > swoj poprzedni bank i w czym jest lepszy...

    Zamieniłem na kilka banków :)
    Generalnie to na BGŻ Integrum :)

  • 13. Data: 2002-06-13 13:42:17
    Od: <m...@p...onet.pl>

    > Ja tez jestem zwolennikiem wolnego rynku, konkurencji, swobody wyboru itd.
    > ale nie oklamujmy sie, wiekszosc bankow ma bardzo zblizona oferte, sa
    > kontrolowane glownie przez niemiecki kapital, a konkurencja jest znikoma...

    Czyli szwaby nas okradają?

  • 14. Data: 2002-06-13 14:42:34
    Od: "Baton" <k...@p...fm>

    > Czyli szwaby nas okradają?

    Czemu? Prowadza polityke, ktora jest im na reke np. nie sa chetne do
    kredytowania naszych przesiebiorstw np hut, bo w ich interesie lezy aby
    Polska importowala stal z UE, a drastycznie ograniczyla swoja produkcje itp.
    To ze wielka polityka rzadzi wielka kasa jest faktem i nic tego nie zmieni,
    a Ci co mi nie wierza niech pocztaja o powiazaniach wielkich swiatowych
    korporacji finansowych z polityka...

    Pozdrawiam

    BAton

  • 15. Data: 2002-06-13 17:35:49
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    B@ton <k...@p...onet.pl> wrote:
    > BPH za rozpatrzenie wniosku o przyznanie/zmiane salda debetowego na rachunku
    (...)

    IMVHO PBKBPH po polaczeniu postanowilo dac prztyczka w nos indywidualnym
    klientom. a ze byloby niepolitycznie wycofywac sie z uslug "oficjalnie"
    to postanowili ludzi zniechecic.
    udalo sie to, jak pod koniec maja zamykalem tam konto, to pani byla
    bardzo zmartwiona bo podobno jakos ostatnio tylko zamyka konta a nie otwiera...
    skad innad bardzo mily bank to byl, ale ze juz ani mi do niego po drodze,
    ani nic specjalnego (poza piekna karta EC/MC) nie mial w ofercie,
    to ciau bambino ;-).

    pozdrawiam

    romekk

  • 16. Data: 2002-06-14 01:03:29
    Od: "Yas" <p...@p...fm>

> [...]
    > skad innad bardzo mily bank to byl, ale ze juz ani mi do niego po drodze,
    > ani nic specjalnego (poza piekna karta EC/MC) nie mial w ofercie,

    A teraz ma w ofercie fajny kredycik wakacyjny.
    Oprocentowanie: 7,49%
    Wprawdzie odsetki pobierają z góry, ale czy jakiś inny
    bank ma tak atrakcyjny kredyt ?

    yas

  • 17. Data: 2002-06-14 06:37:47
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Yas" <p...@p...fm> napisał w wiadomości
    ..

    > A teraz ma w ofercie fajny kredycik wakacyjny.
    > Oprocentowanie: 7,49%
    > Wprawdzie odsetki pobierają z góry, ale czy jakiś inny
    > bank ma tak atrakcyjny kredyt ?

    IMHO dosc latwo jest znalezc kredyt na 16%. A czasem nawet tanszy, wiec to
    zadna atrakcja ;)

    Maciej

  • 18. Data: 2002-06-14 07:51:47
    Od: "B@ton" <k...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "Yas" <p...@p...fm> napisał w wiadomości
    ..

    > IMHO dosc latwo jest znalezc kredyt na 16%. A czasem nawet tanszy, wiec to
    > zadna atrakcja ;)

    Ciekawe tez ile wynosi "oplata wstepna" daje glowe, ze z 2% ;-)

    Pozdrawiam

    BAton

  • 19. Data: 2002-06-14 08:24:14
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "B@ton" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Ciekawe tez ile wynosi "oplata wstepna" daje glowe, ze z 2% ;-)

    http://www.bphpbk.pl/c_promocje_206a.html

    Maciej

  • 20. Data: 2002-06-14 09:05:16
    Od: k...@p...onet.pl (Konlin)

    Witaj B,

    W Twoim liście datowanym 13 czerwca 2002 (11:45:44) można przeczytać:

> [...]
    > ale nie oklamujmy sie, wiekszosc bankow ma bardzo zblizona oferte, sa
    > kontrolowane glownie przez niemiecki kapital, a konkurencja jest znikoma...

    BIG - portugalski
    PeKaO - wloski
    BZ WBK - irlandzki
    PKO - polski

    Rzeczywiscie, glownie niemieckie banki mamy.

    --
    K.O.N.L.I.N.
    Kinetic Organism Normally for Logical Infiltration and Nullification,

    chcesz napisac prywatnie: k...@p...pl
    "I wave to my neighbour my neighbour waves to me
    By my neighbour is my enemy"
    WinAmp gra: Tracy Chapman - Subcity