  • Data: 2008-10-23 20:20:13
    Temat: Re: millennium - lokata
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    sorden wrote:

    > Przy zakladaniu lokaty masz wyraznie napisane warunki %/czas,

    A wśród warunków jest także o tym że klient może założyć maksymalnie 10
    lokat.

    > a fakt ze
    > system pozwolil zalozyc wiecej lokat niz oni sobie ustalili to jakby nie
    > Twoj problem.

    Jeżeli bank mi powie że "(blabla)z naruszeniem regulaminu(blablabla)zgodnie
    z regulaminem (blablabla) uważa się za niezawartą", to wtedy będzie to mój
    problem.

    Pożyję, zobaczę. Już za pół roku powinienem coś wiedzieć :)

    p. m.