    From: Jacek Popławski <j...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mieszkanie bez księgi i z hipoteką raz jeszcze
    Date: Tue, 30 May 2006 10:12:50 +0200

    Karol S napisał(a):

    > Wnioski dopiero czekają na rozpatrzenie i mogą być odrzucone.

    Wnioski o co konkretnie mogą zostać odrzucone? To dla mnie nowość. Jeśli
    jest wniosek o założenie księgi wieczystej lub wpis do hipoteki to jak
    mogą zostać odrzucone? Dlaczego?

    > Bankowi zależy na tym żebyś wziął kredyt, on na tym zarabia. W razie
    > problemów bank powinien ci o tym powiedzieć aby wspólnie znaleźć
    > rozwiązanie. Bankowi zależy na tym aby mieszkanie było w porządku, bo to
    > mieszkanie jest jego zabezpieczeniem gdybyś nie płacił. Idź do banku i
    > zadaj te wszystkie pytania które zadałeś tutaj.

    Według mBanku wszystko jest OK, natomiast pani po konsultacji
    powiedziała, że nie potrafi mi odpowiedzieć czy mogę kupić to mieszkanie
    bez księgi wieczystej czy nie, pani notariusz twierdziła, że nie.