  • Data: 2004-01-29 21:02:43
    Temat: Re: mbankowym uciekinierom ostrzeżeń par -coś nie na temat
    Od: <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ??? Jakie dodatkowe 8,50 za dostęp do pekao24? W ramach opłaty za
    > "Pakiet Eurokonto Standard" - 8,50zł - masz również dostęp do Pekao24 -
    > nie ma żadnej dodatkowej opłaty. Całość jest więc warta tyle, ile 17
    > przelewów w mBanku. Karta Maestro za darmo, a bankomatów więcej.

    Jeśli nie ma opłat za pekao 24 to co to znaczy
    http://www.pekao.com.pl/pekao2411.xml?/sid=711/30138
    0-738240-27599

    > Wniosek: jeśli ktoś robi więcej, niż 17 przelewów miesięcznie oraz nie
    > korzysta z limitu kredytowego w koncie, a nie ma wielkiego osadu na
    > koncie, to taniej będzie w Pekao SA niż w mBanku ;-)

    Nie może być taniej prowadzenie 0 zł mbank, 8,50 Pekao SA
    używam tylko kart do płatności w sklepach i inne płatności kartą

    Nie robie przelewów i mam już dość płacenia 8,50 zł za nic :) i tak się
    przeniosę
    a z drugiej strony odmówiono mi konta wspólnego w Pekao SA chciałem
    przekształcić Eurokonto standard na wspólne.

    Piotr
    Dolnyśląsk