  • Data: 2002-10-25 19:33:54
    Temat: Re: mbank - znow kicha
    Od: "MK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Witek" <w...@p...onet.fi> napisał w wiadomości
    news:apb629$9jp$1@news.onet.pl...

    > Nie mowiac juz o tym, ze jak ma sie konto w multi pow. 6 m-cy, to nie
    > trzeba_zadnych_papierkow zeby dostac KK (niezaleznie od rodzaju konta)
    ;-)))
    > Jak dla mnie rewelacja ;-)

    Mam konto ponad 6 m-cy, wynagrodzenie wplywa na konto KK nie dostane... za
    krotko jestem zatrudniony w obecnej firmie. Coz moze niepotrzebnie sie do
    tego przyznawalem ;).
    I zeby nie bylo, ze w innych bankach tak nie mozna ;). W Citi ponoc mozna
    dostac karte po 3 m-cach posiadania rachunku i przelewania wynagrodzenia :).

    Maciej