eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[mbank] w jakich godzinach księgowane są w systemie przychodzące i wychodzące przelewy ? › Re: [mbank] w jakich godzinach księgowane są w systemie przychodzące i wychodzące przelewy ?
  • Data: 2003-03-09 17:32:44
    Temat: Re: [mbank] w jakich godzinach księgowane są w systemie przychodzące i wychodzące przelewy ?
    Od: t...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Idź do banku w nocy i poproś o przelew pierwszą sesją KIR-a ;)
    Nikt nie chodzi do banku w nocy. Czy ty nie wiesz, że większość marmurków ma
    dostęp przez internet. Na przykład mój "ulubiony KB" przez KB24 - bezpłatnie
    (niestety na razie dość wolny). Tensor1
    PS Prawdę powiedziawszy nie wiem, czy któryś z marmurków z pierwszej dziesiątki
    nie ma takiego dostępu. A jeżeli tak to w najbliższej przyszłości będzie miał.
    Zalety mBanku są inne: wysokie (jak na razie) oprocentowanie ROR oraz
    stosunkowo (znowu jak na razie) małe opłaty.