  • Data: 2003-09-13 11:35:24
    Temat: Re: mbank sux ?
    Od: "david" <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > Witam,
    > ja zdecydowalem sie na zalozenie konta w Inteligo. Wypelnilem internetowy
    > formularz, za dwie godziny zadzwonila do mnie mila pani zadac kilka pytan,
    > po czterech dniach zadzwonila kolejna pani tym razem z MasterLinku, ze
    maja
    > dla mnie przesylke, zostala dostarczona na drugi dzien i juz. Dokonalem
    > telefonicznie aktywacji konta, sam sobie nadalem wlasny PIN dla karty VISA
    > jest fajnie.

    zapomniałeś tylko dodać że w przeciwieństwie do mBanku (gdzie procedura
    otwarcia konta jest rzeczywiście długaśna) w Inteligo prowadzenie karty VE
    kosztuje 0,99zł/m-c, że każdy zewnętrzny przelew to 0,99zł, że jeżeli twoje
    średnie miesięczne saldo spadnie poniżej 100zł to prowadzenie kosztuje
    4,99zł, że oprocentowanie konta jest znikome, że nie ma karty kredytowej, że
    nie ma Funduszy Inwestycyjnych (na miarę SFI)