    From: david <d...@N...o2.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mbank nie przyjmuje ?
    Date: Mon, 12 Apr 2004 15:02:22 +0200

    > Akurat oba te banki maja rachunki walutowe i zlowkowe wiec co wnosi twoj
    > post oprocz czepialstwa?
    to że to są DWA RÓŻNE banki, a często ich nazwy używane są zamiennie co
    jest poważnym błędem. Bank BGŻ też prowadzi rachunki walutowe - czy to
    znaczy, że mam na niego mówić PKO ???

    > Dla ulatwienia dodam, ze ten bank uzywa tez nazwy PeKaO SA, ale NIE JEST to
    > jedyna prawidlowa nazwa tego banku...
    a jaka jest ??? to że napiszesz PeKaO S.A., Pekao S.A. w niczym nie
    zmienia faktu że chodzi o jeden i ten sam bank, natomiast PKO BP S.A.
    czy też inaczej PKO Pank Polski S.A. analogicznie nie zmienia faktu że
    jest to również bank tyle że INNY !!!

    Twoją wypowiedź, że się tylko czepiam mogę porównać do niektórych
    "mądrych" autorów tekstów prasowych, dla których wszystkiekarty
    płatnicze to karty kredytowe. I nijak nie można ich przekonać, że
    istnieją takie wynalazki jak karta debetowa, kredytowa, obciążeniowa czy
    inne... przecież wszystkimi można płacić ...

    pozdr
    david