eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimbank i debilne rozwiazania w systemie przelewów › Re: mbank i debilne rozwiazania w systemie przelewów
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!cyclone02.ams2.highwinds-media.com!voer-me.highwinds-media.com!peer02.am1
    !peering.am1!peer02.fr7!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-
    01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!no
    t-for-mail
    From: Chris94 <c...@p...fm>
    Subject: Re: mbank i debilne rozwiazania w systemie przelewów
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <X...@1...0.0.1>
    Date: Sun, 7 Feb 2016 23:46:05 +0100
    Lines: 28
    Message-ID: <56b7c956$0$699$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 162-157-255-130.dynamic.t-mont.net.pl
    X-Trace: 1454885206 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 699 130.255.157.162:4681
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Body-CRC: 2117867538
    X-Received-Bytes: 2061
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:620430
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Sun, 7 Feb 2016 10:38:07 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

    > Czy ktos mi moze wytłumaczyc, co za osioł projektował nowy interfejs?
    >
    > Klikam na liscie kont przy danym koncie przelew jednorazowy i robię
    > przelew.
    > Ale za chwile okazuje sie, ze przelew poszedł z innego konta, bo to nie ma
    > znaczenia, ze kliknałem przy danym koncie - i tak ustawiło mi, ze przelew
    > idzie z innego.
    >
    > Staram się zwracac na to uwage, ale juz kilka przelewów poszło z nie tego
    > konta co trzeba...
    >
    > Kurwa!

    Potwierdzam, że ten system jest najbardziej debilny jaki może być!
    Być może chcą zmusić klientów do przejścia na korzystanie z mobilnej
    aplikacji gdzie system faktycznie jest bardzo wygodny, ale swoim
    działaniem tylko maksymalnie wkurzyli klientów.
    W poczcie wewnętrznej mBank zachęcał do głosowania na ich mobilną
    aplikację. Ta ich aplikacja chyba faktycznie jest najlepsza spośród mi
    znanych, ale nie oddam na nią głosu, w rewanżu za to, że nie tylko
    spieprzyli tradycyjny interfejs transakcyjny, ale w dodatku całkowicie
    olewają krytyczne uwagi klientów na jego temat.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1