  • 1. Data: 2006-04-23 16:30:29
    Temat: mbank i bankomaty
    Od: Jacek Popławski <j...@i...pl>

    Czy aby wypłacać pieniądze z bankomatów (i płacić w sklepach) trzeba po
    założeniu konta w mbanku złożyć wniosek o Visa Electron? Czy dobrze rozumiem,
    że karta ta jest płatna (36zł za rok)?

    PS. eKonto zakłada się dużo szybciej, niż wynikało by z opinii na tej grupie, w
    parę dni po złożeniu wniosku skontaktował się ze mną kurier, w parę dni po
    kurierze miałem konto

    --
    Free Software - find interesting programs and change them
    NetHack - meet interesting creatures, kill them and eat their bodies

  • 2. Data: 2006-04-23 16:54:01
    Temat: Re: mbank i bankomaty
    Od: "zycie_po_zyciu" <z...@g...pl>

    > Czy aby wypłacać pieniądze z bankomatów (i płacić w sklepach) trzeba
    > po założeniu konta w mbanku złożyć wniosek o Visa Electron?

    Zamów kartę dzwoniąć na mLinię.

    >Czy dobrze rozumiem,
    > że karta ta jest płatna (36zł za rok)?

    Do ekonta karta jest za darmo, 36 kosztuja elektronka do emaxa.

  • 3. Data: 2006-04-23 17:26:17
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:slrne4naqr.3qj.jpopl@darkwood.darkdomain, *Jacek Popławski*
    wrote:

    > PS. eKonto zakłada się dużo szybciej, niż wynikało by z opinii na tej
    > grupie, w parę dni po złożeniu wniosku skontaktował się ze mną
    > kurier, w parę dni po kurierze miałem konto

    Ja niedawno pomagalem zakladac konto wspolne i trwalo to koszmarnie dlugo -
    ok. 3 tygodni. Z czego poganiac ich telefonicznie w celu oddzwonienia
    musialem 3 razy.
    Przynajmniej z karta sie uwineli i po tygodniu juz byla.

    A mam porownanie bo rownoczesnie zakladalem konto Inteligo i tam to ok 2
    tygodni trwalo.
    Wiec poza niskimi oplatami za porwadzenie to trzeba anielskiej cierpliwosci
    zeby konto zalozyc w e-bankach.

    --
    darnok

  • 4. Data: 2006-04-23 20:01:17
    Od: MrMrooz <m...@s...gazeta.pl>

    Jacek Popławski napisał(a):
    > PS. eKonto zakłada się dużo szybciej, niż wynikało by z opinii na tej grupie, w
    > parę dni po złożeniu wniosku skontaktował się ze mną kurier, w parę dni po
    > kurierze miałem konto
    To teraz w mBanku jest i kurier? Kiedyś ZTCP nie było.

    Michał M

  • 5. Data: 2006-04-23 20:33:15
    Od: Jacek Popławski <j...@i...pl>

    my newsreader told me that MrMrooz wrote:
    > To teraz w mBanku jest i kurier? Kiedyś ZTCP nie było.

    Wszystko odbywa się tak jak jest opisane na stronie.

  • 6. Data: 2006-04-23 20:33:48
    Od: Jacek Popławski <j...@i...pl>

    my newsreader told me that zycie_po_zyciu wrote:

    > Zamów kartę dzwoniąć na mLinię.

    I nie jest płatna? W tabeli opłat jest o opłatach za Visa Electron.

  • 7. Data: 2006-04-23 23:10:15
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "Jacek Popławski" <j...@i...pl> napisał w wiadomości

    > I nie jest płatna? W tabeli opłat jest o opłatach za Visa Electron.

    Ale do e-konta jest za darmo

    Pozdrawiam
    SDD

  • 8. Data: 2006-04-25 16:30:45
    Od: Jarek Dukat <n...@f...news>

    SDD wrote:
    > Użytkownik "Jacek Popławski" <j...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Ale do e-konta jest za darmo

    Albo kolega patrzyl na kredytowke zamiast debetowa.

    Jarek

  • 9. Data: 2006-04-28 08:46:16
    Od: Jacek Popławski <j...@i...pl>

    Wczoraj przysłali mi Visę Electron bez żadnego wniosku :)

  • 10. Data: 2006-04-28 20:28:20
    Od: "nod" <n...@o...pl>

    Bez zadnego wniosku to oni kart nie wysylaja. Jezeli nie
    zlozyles osobnego wniosku na mLinii, to musiales zaznaczyc
    wydanie karty podczas skladania wniosku o konto.