  • Data: 2003-06-05 05:25:02
    Temat: Re: mbank - Uwierz w Ducha - Matrix Reaktywacja
    Od: "malwiak" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "calcium300mg" <c...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:fe9sdvkadkbrmi8o5i6ml1jc4efj4hh55h@4ax.com...
    > On Wed, 4 Jun 2003 07:55:32 +0200, "Damian" <...@j...pl> wrote:
    > ale nie ma takich banków gdzie nie ma bałaganu :) to tylko kwestia
    > czasu i szczęścia, kiedy trafisz na podobną sytuację gdzieś indziej...

    Miom zdaniem argument całkowicie nietrafiony. Tu nie chodzi o to, że jakiaś
    panie zapomniała, ktoś nie oddzwonił, zgubił wniosek. To wygląda na błąd
    systemowy.

    Jaki może być powód, że pojawia sie operacja SPRZED ROKU? Tu nie chodzi np.
    o podwójne zaksięgowanie w ciągu dnia tego samego przelewu, które rozumiem,
    że może się zdarzyć (nigdy nie widziałem żeby się zdarzyło na moim rachunku
    w ciągu ostatnich 10 lat, a miałem konta w kilku bankach)

    MW