  • 1. Data: 2005-02-12 15:48:29
    Temat: mTransfer i Nawijka.
    Od: Gree <gr33_WYTNIJ@TO_o2.pl>

    Witam.

    Spotkała mnie dziwna sytuacja - zapłaciłem kwotę 5 PLN za Nawijkę w
    WPKontakcie mTransferem z mBanku. Wszystko na początku ok, zadzwoniłem
    kilka razy, sprawdziłem jak działa - wszystko ok :) Po chwili sprawdzam
    stan konta w Nawijce - około 7 PLN... Wow - fajnie, jakiś bonus się
    trafił (zapłaciłem 5 PLN, pogadałem troszkę i mam 7 PLN). Po 30 min Stan
    konta w Nawijce jest równy już 15 PLN... Po kilku godzinach - 70 PLN A
    dziś pona 500 PLN!! O co tu chodzi - problem zgłosiłem do źródła - ale
    milczą.

    Pytanie moje brzmi - czy na podstawie płatności mTRansferem mogą
    obciążyć mi rachunek na tą kwotę, która się co chwilę *zwiększa* ? Byłby
    jakiś idiotyzm, niczego podobnego w regulaminie się nie doczytałem, ale
    wolę dmuchać na zimne, toż to już 500 PLN a nie wiadomo na jakim pułapie
    zakończy ;) Aha, w historii rachunku widnieje obciążenie na kwotę (
    *tylko* ) 5 PLN z tytułu płatności w Nawijce...

    Gree

  • 2. Data: 2005-02-12 18:59:45
    Temat: Re: mTransfer i Nawijka.
    Od: Łukasz Cielecki <m...@p...onet.pl>

    Gree napisał(a):

> [...]
    > konta w Nawijce jest równy już 15 PLN... Po kilku godzinach - 70 PLN A
    > dziś pona 500 PLN!! O co tu chodzi - problem zgłosiłem do źródła - ale

    Wydzwonić to w miesiąc to dopiero będzie wyzwanie. :D

  • 3. Data: 2005-02-12 19:09:50
    Od: "Lew" <m...@p...onet.pl>

    Napisz jaki bedzie final!

    Pozdrawiam
    Lew

    --
    Widziałeś już www.konto.hil.pl ?

  • 4. Data: 2005-02-12 19:16:00
    Od: Gree <gr33_WYTNIJ@TO_o2.pl>

    *Łukasz Cielecki* napisał(a):

    > Wydzwonić to w miesiąc to dopiero będzie wyzwanie. :D

    Zwaszcza, że stan konta się cały czas powiększa... Obecnie 650 PLN...

    Gree

  • 5. Data: 2005-02-12 20:43:20
    Od: "Krab" <_...@k...pl__>

    > Zwaszcza, że stan konta się cały czas powiększa... Obecnie 650 PLN...

    czegos nie kapuje, stan konta w tej nawijce sie powieksza, a stan konta z
    ktorego placono ? bez zmian ?
    jesli tak, to po prostu ich sytem sie zapetlil i tyle, zostaje tylko gadać i
    gadać aż się wezmą i naprawią

  • 6. Data: 2005-02-12 21:05:44
    Od: Gree <gr33_WYTNIJ@TO_o2.pl>

    *Krab* napisał(a):

    > czegos nie kapuje, stan konta w tej nawijce sie powieksza, a stan konta z
    > ktorego placono ? bez zmian ?

    Dokładnie - stan rachunku jest bez zmian (w historii obciążenie na 5
    PLN) Dziś z rachunku wypłacałem pieniądze, nic się dziwnego z rachunkiem
    nie dzieje.

    > jesli tak, to po prostu ich sytem sie zapetlil i tyle, zostaje tylko gadać i
    > gadać aż się wezmą i naprawią

    Mam postęp - od ponad godziny stan konta zatrzymał się na 660 PLN.
    Ciekawe... Ciekawe... A gadał za /kradzioną/ ;) kasę nie będę...

    Gree

  • 7. Data: 2005-02-12 22:45:10
    Od: "Robert" <T...@i...pl>

    Gree (news:culr35$jf7$1@inews.gazeta.pl)
    Napisał(a):

    > Mam postęp - od ponad godziny stan konta zatrzymał się na 660 PLN.
    > Ciekawe... Ciekawe... A gadał za /kradzioną/ ;) kasę nie będę...
    Jaka kradziona??? MOze to bonus od firmy?

    R.

  • 8. Data: 2005-02-12 22:48:06
    Od: Gree <gr33_WYTNIJ@TO_o2.pl>

    *Robert* napisał(a):

    > Jaka kradziona??? MOze to bonus od firmy?

    Może to ja poczekam na wyjaśnienia ze strony wp.pl ;-)

    Gree

  • 9. Data: 2005-02-12 23:04:22
    Od: Gree <gr33_WYTNIJ@TO_o2.pl>

    *Gree* napisał(a):

    > Mam postęp - od ponad godziny stan konta zatrzymał się na 660 PLN.

    Update postępu - stan konta: -4.29 PLN
    Nigdzie nie dzwoniłem... Co to ma być!? Bosh...

    Gree

  • 10. Data: 2005-02-12 23:55:41
    Od: "Krab" <_...@k...pl__>

    > Update postępu - stan konta: -4.29 PLN
    > Nigdzie nie dzwoniłem... Co to ma być!? Bosh...

    no to czekamy na -500 :-)))