  • 31. Data: 2005-08-18 22:05:47
    Temat: Re: mPlan w CHF w mBanku-samobojstwo ?
    Od: "kursor" <mKursor@_USUN_wp.pl>

    > jest
    > sprzedaża
    > kupowac
    >
    > chyba nie umiecie czytac ze zrozumieniem i nie znacie idei funkcjonowania
    > mPlanu walutowego

    no przeciez Jacek podeslal juz link:
    http://www.mbank.com.pl/przewodnik/pytania/faq.html?
    25,1#349

    kursor

  • 32. Data: 2005-08-19 06:05:27
    Od: "Miroo" <m...@R...o2.pl>

    Użytkownik "darkblue" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    > jednak nie wprowadzila.pokopalem i znalazlem:
    >
    > mPLAN walutowy
    [...]

    No i co tam jest napisane? Nie widzę nic szczególnego.
    Standardowe informacje + woda...
    Co mi umknęło?

    Pozdrawiam
    Miroo

  • 33. Data: 2005-08-19 06:13:26
    Temat: Re: mPlan w CHF w mBanku-samobojstwo ? [OT]
    Od: "Miroo" <m...@R...o2.pl>

    Użytkownik "ianus" <U...@o...pl> napisał w wiadomości

    > to nie jest ort. co najwyżej przekręcenie nazwiska. inny paragraf - inna
    > kara

    IMHO to jest ortograf, bo to nie jest jakieś nazwisko
    tylko konkretne słowo z utartego powiedzenia.
    Poza tym pochodzi (prawdopodobnie) od słowa "błoto",
    a "t" przechodzi w "c" a nie "dz", zgodnie z zasadami
    ortografii.
    Ale może być inna ciekawa sytuacja:
    Trzeba by zapytać Miodka czy jak ktoś napisze nazwisko
    "Jaskuła" jako "Jaskóła" to czy to jest błąd ortograficzny :)

    A może masz rację? Inny problem - inna grupa... :)

    Pozdrawiam
    Miroo

  • 34. Data: 2005-08-19 07:53:08
    Od: "Tomasz Bar" <t...@N...gazeta.pl>

    Nie wiem skad u Ciebie takie zdziwienie

    To normalne ze kredyt spłacasz po kursie sprzedaży , 99% banków tak robi,
    skup sie na zaletach mPlanu, wysokosci oproc. wobec kwoty kredytu,
    mechanizmu bilansowania. W przypadku wzrostu kursu i tak płącisz mniej niż w
    złotych.

    Minusy są wszedzie ale patrz na zalety.
    Sam powiedziales ze maechanizm podobny do ror kusi, że chcesz kredy w CHF bo
    tanszy wiec w czym problem.
    Warto zasiegnac najpierw info o innych bankach i wtedy docenisz mPlan.

    Pozdrawiam
    Tomek
    http://www.finanseosobiste.pl/modules.php?
    op=modload&name=News&file=article&sid=30&mode=thread
    &order=0&thold=0

  • 35. Data: 2005-08-19 10:30:44
    Od: "Piotr Hołda (usuń z adresu co niepotrzebne)" <p...@w...pl>

    darkblue napisał(a):

    > Jeżeli nie chcesz być uzależniony od zmian
    > wartości złotówki na rynku międzybankowym w Polsce (WIBOR), możesz
    > skorzystać z opcji w postaci hipotecznej lub kredytu konsolidacyjnego w
    > walutach obcych.

    To jest dopiero pomieszanie pojęć i wprowadzanie w błąd!
    Zmiany wartości złotówki znajdują odzwierciedlenie właśnie w kursach walut.

    Piotr Hołda

  • 36. Data: 2005-08-19 16:52:55
    Od: "KrzysiekRR" <t...@g...pl>

    > chyba nie umiecie czytac ze zrozumieniem i nie znacie idei funkcjonowania
    > mPlanu walutowego
    > w skrocie funkcjonuje on jak kredyt w ROR.
    > bierzesz kredyt dajmy na to 50.000 PLN denominowany w CHF. podczepiaja ci
    > pod rachunek w PLN i teraz kazdy wplyw na rachunek pomniejsza ci saldo
    > zadluzenie. jesli wplyw w miesiacu jest wyzszy niz aktualny limit
    > kredytowy
    > zgodny z harmonogramem splaty - to mozesz ponownie wykorzystac srodki do
    *******

    Ludzie są czasem uparci :-))

    mPlan walutowy funkcjonuje jak zwyczajny kredyt a nie jak linia kredytowa.
    Co miesiąc spłacasz raty i tyle - nie ma mechanizmu bilansującego !
    Mechanizm bilansujący działa tylko w mPlanie w PLN, a wtedy raczej trudno
    dopatrzeć się różnic kursowych :-))

    Zresztą dokładnie to pisze na podawanej już kilka razy stronie, pozwolę
    sobie jeszcze raz przytoczyć link:
    http://www.mbank.com.pl/przewodnik/pytania/faq.html?
    25,1#349

    Pozdrawiam

    KrzysiekRR

  • 37. Data: 2005-08-19 16:56:04
    Od: "KrzysiekRR" <t...@g...pl>

    Użytkownik "Tomasz Bar" <t...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:de4354$aqs$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > Tomek
    > http://www.finanseosobiste.pl/modules.php?
    > op=modload&name=News&file=article&sid=30&mode=thread

    Następny uparty :-))