    From: "Janek" <j...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBiznes - czy to ma sens ?
    Date: Tue, 1 Oct 2002 22:41:22 +0200

    Użytkownik "GreG" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:ancvbu$rdc$1@absinth.dialog.net.pl...
    > Użytkownik "Piotr Zaniewicz" <p...@m...szn.pl> napisał w
    wiadomości
    > Zrozum, ze nie o to chodzi. W naszym kraju mozna spotkac rozne
    interpretacje
    > tego samego prawa przez roznych urzedasow. Dlatego dokladnie przytaczam
    > przypadki, jakie moga miec miejsce.

    Urzędasów w wielu miejscach możesz olać. Naprawdę w bardzo niewielu
    miejscach potwierdzenie z pieczątką jest niezbędne. Ja znam tylko jedno:
    Urząd Celny (gdy chcesz szybko wydostać towar - bez stempla poczekasz, aż
    oni "na dole" dowiedzą się, że forsa wpłynęła do "centrali")

    Lekarz ma to w d***. Kwitek bez stempla mu wystarcza.
    Urzędnik skarbowy ?? Może ruszy dupę i zadzwoni do swojej księgowości?
    "Księgowość" US - nie widzi Twojej forsy ? Niech natychmiast pisze pismo ze
    stemplem i podpisem, ze nie wpłaciłeś!!!
    I jak nie ma racji, od razu podanie do naczelnika o wylanie z roboty.:-(
    Normalnemu urzędnikowi skarbowemu kwitek bez stempla wystarczy. Jego
    interesują numery kont, daty, kwoty, treść przelewu.

    Kontrahent nie wyda ci towaru na kwit bez stempla ???
    Powiem tak: Ja już się naciąłem na druk ścisłego zarachowania WBK ze
    stemplami potwierdzający przelew - był sfałszowany.

    Zaufanie jest więcej warte. Dziś o transferze pieniędzy do mnie dowiem się
    najpóźniej następnego dnia roboczego.
    Jest forsa, będzie towar - stemple są mi zbędne. Są potrzebne zleceniodawcy
    przelewu do reklamacji we własnym banku i potwierdzeniu, że numery były
    dobre:-(
    Dla mnie to co najwyżej nadzieja , że będzie niebawem forsa :-)
    A wielu "biznesmenom" źle z oczu patrzy.