  • 11. Data: 2004-05-16 19:48:48
    Temat: Re: mBanku rules :(
    Od: "Piotr" <p...@p...com>

    > Trele morele, łżesz w żywe oczy,
    > komunikat wygląda następujaco:
    >
    > Błąd systemu
    > Błędny identyfikator lub hasło.
    > [Zaloguj ponownie]

    byc moze masz racje
    czasami czlowiek nie czyta to co jest napisane
    lecz to co mu sie wydaje ze jest napisane

    dla mnie ten naspi byl wtedy na tyle mylacy ze bylem pewnie
    ze podaje zly numer klienta a nie zle haslo

    mam nadzieje ze teraz sprawdzajac nikomu i numerze klienta o 1 wyzszym od
    mojego
    nie zablokowalem konta lub ze nie ma takiego klienta - tylko raz kliknalem
    :)

    nie zmienia to jednak faktu ze swoje juz chyba odpokutowalem
    i w koncu ten "superkonsultant" moglby zadzwonic i to najlepiej wtedy gdy
    bede mogl ten telefon odebrac :)

    Piotr

  • 12. Data: 2004-05-16 20:28:28
    Od: T...@s...co.uk

    In article <c88es8$1f8$2@nemesis.news.tpi.pl>,
    "krab" <_...@k...pl> wrote:

    > wszedzie jest piKnie - do czasu - az cos konkretnego trzeba zalatwic -
    > dopiero wowczas wychodzi z kim ma sie do czynienienia

    Mhm. To wlasnie juz kilka razy chcialem tu zasygnalizowac... Ale nikt
    podchwytuje moich narzekan. Albo wszyscy maja mnie w KF, albo moze
    subject jest za malo chwytliwy...

    TA

  • 13. Data: 2004-05-16 20:49:31
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > lecz to co mu sie wydaje ze jest napisane
    >
    > dla mnie ten naspi byl wtedy na tyle mylacy ze bylem pewnie
    > ze podaje zly numer klienta a nie zle haslo
    Aaaaa, już poznaję,
    to Ty:
    http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=watek&group=pl.biz
    nes.banki&tid=6864468
    i tu:
    http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=watek&group=pl.biz
    nes.banki&tid=6894524
    i dalej mi się szukać już nie chce,
    ale teraz już wiem czemu na grupie ciągle się pisze
    że mBank jest be ;-)

    > nie zmienia to jednak faktu ze swoje juz chyba odpokutowalem
    > i w koncu ten "superkonsultant" moglby zadzwonic i to najlepiej wtedy gdy
    > bede mogl ten telefon odebrac :)
    No nie wiem,
    dziś znowu chciałeś ukryć wszystkie swoje winy
    -nieuwaga
    -niezaktualizowany telefon
    -zablokowany kanał telefoniczny
    -brak karty VE
    Ba, mało tego, jeszcze chciałeś nam wmówić,
    że to przez błędny komunikat mBanku ...
    Oj, jeśli ten "superkonsultant" czyta grupę,
    to chyba jeszcze 'trochę' popokutujesz ... ;-)

    St.

  • 14. Data: 2004-05-16 21:03:56
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Mhm. To wlasnie juz kilka razy chcialem tu zasygnalizowac... Ale nikt
    > podchwytuje moich narzekan. Albo wszyscy maja mnie w KF, albo moze
    > subject jest za malo chwytliwy...

    Życie będzie prostsze,
    gdy sobie uświadomisz, że to bank w pełni samoobsługowy,
    nawet kasjerek nie ma, tylko czytnik i bramka przy wyjściu ...
    i nawet instrukcję obsługi trzeba samemu przeczytać ...
    Więc jak mleko rozlejesz, to bramka Cię nie wypuści,
    póki czujnik czystości podłogi nie da znać żeś posprzątał po sobie ;-)

  • 15. Data: 2004-05-16 21:32:37
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Sun, 16 May 2004 21:14:49 +0200, w <c88es8$1f8$2@nemesis.news.tpi.pl>, "krab"
    <_...@k...pl> napisał(-a):

    > pretorianie tez wygineli - a to dlatego, ze po jakims tam czasie zaczeli
    > dzwonic do swojego ukochanego (hi hi) banku i wreszcie zrozumieli ze ich tam
    > po prostu olewaja

    Raczej nie, wyginęli, bo nie dostali Golda na kolejne lata za darmo ;)).
    Być może, jak widać, może za wyjątkiem paru :P

  • 16. Data: 2004-05-17 06:57:34
    Od: "PiotR" <p...@p...com>

    Użytkownik "S.T." <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > że to przez błędny komunikat mBanku ...
    > Oj, jeśli ten "superkonsultant" czyta grupę,
    > to chyba jeszcze 'trochę' popokutujesz ... ;-)

    uwazasz ze to jest "karanie" mnie ?
    ja tego w taki sposob nie odbieram - sytuacja taka nie jest na reke mBankowi
    bo w koncu ktos musi
    poswiecac czas na obsluge moich zgloszen ?
    uwazasz ze gdybym posiadal karte VE to szybciej ktos by do mnie oddzwonil
    i aktywowal dostep do telesewisu ?
    w takie cuda to ja nie wierze

    i chetnie uslysze od Ciebie jaki to termin oddzwnienia jest slusznym
    terminem?
    bo jesli nie 20 dni to ile ?

  • 17. Data: 2004-05-17 07:59:39
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > uwazasz ze to jest "karanie" mnie ?
    nie
    > uwazasz ze gdybym posiadal karte VE to szybciej ktos by do mnie oddzwonil
    nie
    VE nie służy do oddzwaniania ;-P
    ale przynajmniej mógłbyś się dobrać do swojego konta przez bankomat

    > w takie cuda to ja nie wierze
    A jednak,
    na grupie bywasz nie od wczoraj,
    Twoja historia z oddzwanianiem nie jest pierwsza,
    a postąpiłeś jakbyś wierzył w te cuda,
    że Tobie się to nigdy nie przytrafi
    i w żaden sposób nie zabezpieczyłeś się na taką awaryjną sytuację.
    Ja w takie cuda nie wierzę i zwykle się zabezpieczam.
    Piszesz, że masz tylko komórkę,
    ale oczywiście dostępu przez WAP też sobie nie uaktywniłeś.

    > i chetnie uslysze od Ciebie jaki to termin oddzwnienia jest slusznym
    > terminem?
    > bo jesli nie 20 dni to ile ?
    Jeśli to tyle trwa to jest to jak najbardziej karygodne,
    co nie zmienia mojego zdania, że głupotą jest świadome
    pozostawienie sobie tylko jednego kanału dostępu do swoich pieniedzy.

    St.

  • 18. Data: 2004-05-17 08:12:54
    Od: "PiotR" <p...@p...com>

> [...]
    > Piszesz, że masz tylko komórkę,
    > ale oczywiście dostępu przez WAP też sobie nie uaktywniłeś.

    telefon komorkowy dla mnie słuzy do dzwonienia lub SMS-ow
    jakos WAP w ogole mnie do siebie nie przekonal
    nawet nie wiem czy moj ponad 3 letni telefon to ma
    poza tym skoro przez ponad 3 lata korzystalem z bankowosci
    internetrowej i spelnialo to wszystkie moje oczekiwania
    to po co mi mial byc niby WAP

    Piotr

  • 19. Data: 2004-05-17 08:55:28
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > poza tym skoro przez ponad 3 lata korzystalem z bankowosci
    > internetrowej i spelnialo to wszystkie moje oczekiwania

    Jako rezerwowy kanał dostępu.

    Parasola też oczywiście nigdy nie nosisz,
    a koło zapasowe w samochodzie, to tylko zbędny balast ...

    ps.
    jak dla mnie to już EOT