  • 1. Data: 2010-06-23 12:43:30
    Temat: mBank żondzi
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    Witam,

    napisałem do nich w sprawie złego eksportu do CSV mejla na początku
    czerwca. Po tygodniu mniej więcej odpisali:

    > uprzejmie informuje, ze nie mamy zgloszonego problemu z opcja
    > eksportu historii. Jednakze jesli caly czas wystepuje u Pana na
    > rachunku blad proponuje aby Pan zlozyl dyspozycje na wyjasnienie
    > zaistnialej sytuacji

    Napisałem im więc:

    ========
    Problem występuje u wszystkich. Proszę przeczytać dyskusję na grupie
    pl.banki:

    http://groups.google.com/group/pl.biznes.banki/brows
    e_thread/thread/51046c08159e2e6/1fffe0ef088e63f6

    Nie ma tam wiele listów, a myślę, że wyjaśnia problem szerzej.
    ========

    Znów minęło 10 dni i dostałem odpowiedź :

    ========
    uprzejmie informuj?, ?e drog? mailow? mog? udziela? jedynie og?lnych
    informacji dotycz?cych produkt?w oferowanych przez mBank. W celu
    z?o?enia dyspozycji na wyja?nienie prosz? o kontakt z mLini?
    telefonicznie pod numerem 801300800 lub 426300800.
    ========

    Normalnie szczyt genialności.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 2. Data: 2010-06-23 13:10:35
    Temat: Re: mBank żondzi
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (23.06.2010 14:43), Przemysław Adam Śmiejek wrote:
    [...]
> [...]
    > z?o?enia dyspozycji na wyja?nienie prosz? o kontakt z mLini?
    > telefonicznie pod numerem 801300800 lub 426300800.

    Dosłownie z takim kodowaniem pliterek czy ci się źle przekleiło?

    A swoją drogą - to jednak w pewnym sensie sam sobie jesteś winien.
    Zamiast od adama i ewy wytłumaczyć co i jak, dałeś linka na grupę co
    jest odstraszające:

    1. bo jakiś link,
    2. bo niedysponent może nie wiedzieć co to grupa dyskusyjna
    3. bo trzeba się wczytać, jednak to jest dyskusja, są głosy za i przeciw ...

    Więc dałeś im niejako pretekst żeby cię spuścili na drzewo. Jakbyś
    normalnie się pytał - to jest (niewielka) szansa że byś się dopytał.

    p. m.

  • 3. Data: 2010-06-23 13:17:42
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-06-23 15:10, mvoicem pisze:
    > (23.06.2010 14:43), Przemysław Adam Śmiejek wrote:
    > [...]
    >
    > Dosłownie z takim kodowaniem pliterek czy ci się źle przekleiło?

    Takim, ale nie wiem na ile to wina szmaciatego Thunderbirda. Listy od
    nich z definicji źle działają.

    > A swoją drogą - to jednak w pewnym sensie sam sobie jesteś winien.
    > Zamiast od adama i ewy wytłumaczyć co i jak, dałeś linka na grupę co
    > jest odstraszające:
    >
    > 1. bo jakiś link,

    No do wątku w guglu.

    > 2. bo niedysponent może nie wiedzieć co to grupa dyskusyjna

    Nie musi. Gugiel to przecie wyświetla w przeglądarce.

    > Więc dałeś im niejako pretekst żeby cię spuścili na drzewo. Jakbyś
    > normalnie się pytał - to jest (niewielka) szansa że byś się dopytał.

    Dobrze, jeszcze raz im napiszę.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 4. Data: 2010-06-23 13:20:40
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Przemysław Adam Śmiejek pisze:

    > Dobrze, jeszcze raz im napiszę.

    Napisz. Ja rzuciłem okiem na dyskusję, i w sumie też bym nie
    wiedział, o co Ci konkretnie chodziło i na jakie pytanie mam odpowiadać.

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2010-06-23 13:29:56
    Od: "Valdi" <v...@p...pl>

    "mvoicem" news:4c2207c2$0$2598$65785112@news.neostrada.pl

> [...]
    > Więc dałeś im niejako pretekst żeby cię spuścili na drzewo. Jakbyś
    > normalnie się pytał - to jest (niewielka) szansa że byś się dopytał.

    Po części masz rację, ale spuszczający na drzewo styl odpowiedzi na
    elektroniczną korespondencję w mBanku nie jest niczym nowym.
    Nie wiem kogo ani tam zatrudniają, ale jeżeli osoba odbierający mój mail
    odpowiada mi "z dupy strony" i kompletnie nie na temat to sam już nie wiem
    czy mam się śmiać czy płakać.
    W sumie na przestrzeni ostatniego roku wysłałem do nich bez mała 10 maili, w
    których pokazywałem co działa nie tak jak należy w systemie bądź też
    zadawałem pytanie związane z pewnymi procedurami w mBanku. Za każdym razem
    dostawałem od nich papkę zdań bez ładu i składu i o zgroze ze złym
    kodowaniem (krzaczki) co IMHO jest rzeczą mega śmieszną szczególnie w banku,
    który podnieca się tym, że jest internetowy.
    Doszedłem w końcu do wniosku, że nie warto się kopać z koniem i dałem sobie
    na luz. Niech nadal żyją w złudnym przeświadczeniu, że wszystko działa u
    nich cacy.

  • 6. Data: 2010-06-23 13:30:54
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Wed, 23 Jun 2010 15:17:42 +0200, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):

> [...]

    Tradycyjna mBankowa technika odpowiedzi:
    Nie rozumiem maila -> wstaw szablon "Kontakt z mLinią"

    > Dobrze, jeszcze raz im napiszę.

    mBank przestaje wklejać formułki po trzecim liście w danej sprawie.
    Przetestowane wielokrotnie.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 7. Data: 2010-06-23 13:39:08
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Wed, 23 Jun 2010 15:29:56 +0200, Valdi napisał(a):

    > Doszedłem w końcu do wniosku, że nie warto się kopać z koniem i dałem sobie
    > na luz. Niech nadal żyją w złudnym przeświadczeniu, że wszystko działa u
    > nich cacy.

    I właśnie o to im chodziło, byś się odwalił. :)

    Trzeba pisać do skutku, w końcu ktoś zaczyna odpisywać na temat.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 8. Data: 2010-06-23 13:47:44
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-06-23 15:20, Liwiusz pisze:

    > Napisz. Ja rzuciłem okiem na dyskusję, i w sumie też bym nie wiedział,
    > o co Ci konkretnie chodziło i na jakie pytanie mam odpowiadać.

    No jak? Przecie wyraźnie napisane, że nie są oddzielone elementy
    przelewu, tylko jest on wpakowany w jedno pole i nie da się go użyć do
    filtrowania czy sortowania.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 9. Data: 2010-06-23 13:54:39
    Od: "Valdi" <v...@p...pl>

    "Borys Pogoreło" news:kgiuj4xxy9gk$.1v2ftt1durc9p$.dlg@40tude.net

    > Trzeba pisać do skutku, w końcu ktoś zaczyna odpisywać na temat.

    powstaje jednak jeszcze kwestia jakości tego odpisywania.
    Bo jeżeli jakiś mądrala za odpowiedź uznaje wklejenie w ramach odpowiedzi na
    moje pytanie gotowej formułki to dziękuję, postoję i najlepiej przeniosę się
    tam gdzie przynajmniej nie mają problemów z czytaniem ze zrozumieniem i
    sensownym odpowiadaniem na elektroniczną korespondencję.

    Ogólnie mBank od kilku dobrych lat pikuje w dół pod względem oferty jak i
    samego podejścia do klienta i nic nie wskazuje, że by coś miało się na tym
    gruncie zmieniać. Szkoda, bo to fajny bank kiedyś był, no właśnie był.

  • 10. Data: 2010-06-23 13:57:24
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Przemysław Adam Śmiejek pisze:

    > No jak? Przecie wyraźnie napisane, że nie są oddzielone elementy
    > przelewu, tylko jest on wpakowany w jedno pole i nie da się go użyć do
    > filtrowania czy sortowania.

    "czy ktoś wie może, czy mBank planuje naprawić eksport do CSV? Opcja ta
    pojawiła się już dawno temu, ale wciąż nie działa. Co modernizacja
    systemu, to sprawdzam, ale wciąż niestety eksportuje całą zawartość
    opisu przelewu do jednej komórki i wciąż nie umiem filtrować po
    kontrahentach, co jest istotne."

    Ja tu nie widzę opisu problemu. Co to właściwie znaczy, że "opis
    przelewu" jest w jednej komórce? Jak jest w jednej, to niech będzie w
    jednej. Niby dlaczego opis przelewu (który rozumiem jako "tytuł
    przelewu") ma być dzielony na dwie komórki?

    Chcesz rozwiązania problemu, to go opisz dokładnie, a nie linkujesz do
    jakichś trollowych dyskusji.

    --
    Liwiusz