  • Data: 2004-01-26 14:35:59
    Temat: Re: mBank zmiany TOiP
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:bv37ls$evg$1@inews.gazeta.pl...
    > Tiaaa szanowny :-) juz chyba szybciej przeszedlbym do porzadku dziennego
    > gdyby wprowadzili oplate za konto - jakies 2-3 PLN niz oplaty za kazdy
    > przelew.

    Może Ty. Wprowadzenie opłaty za konto byłoby kompletnym nieporozumieniem, bo
    nagle okazałoby się, że obojętnie jak się korzysta z rachunku, to trzeba za
    niego płacić. A jestem pewien, że jest cała masa ludzi, którzy rachunek w
    mBanku mają tylko po to, żeby dostać nań wypłatę i za darmo ją wyjąć w
    bankomacie. I więcej z rachunku nie korzystają.

    Pozdrawiam,
    Washko