  • Data: 2004-09-11 14:49:07
    Temat: Re: mBank stawia na znajomości
    Od: "Marcin" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    napisał w wiadomości news:chql3b$plu$1@news.onet.pl...

    > Najwiekszym ich problemem jest dosc biedna baza ;) No ale ci klienci sa w
    > naszych polskich warunkach bardzo perspektywiczni. Duzo studentow, osob
    > swietnie obslugujacych Internet - itp. W przeciagu najblizszych lat to
    > wlasnie oni beda kupowac mieszkania itp. Dlatego mBank to calkiem ciekawa
    > baza klientow. W tym momencie moze niezbyt dochodowa, ale...

    Tylko czy wtedy zostana w mB?
    Sam mam konto w mB od czasow studenckich, a teraz jak
    zaczalem prace i mam wieksze potrzeby co do banku to rozgladam
    sie za innym bankiem...
    I Multi raczej tez to nie bedzie (bo lepiej sobie zostawic konto w mB
    jako zapsowe, a jako podstawowe zalozyc nowe)...

    Pozdrawiam

    Marcin