  • 21. Data: 2004-02-19 09:14:48
    Temat: Re: mBank - rozsyła nieaktualną taryfę prowizje i opłat bankowych
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    devnull <d...@n...net> wrote:
    > Nie no Ty jestes trollem, usilujesz udowodnic, ze czarne jest biale,
    > odpowiadasz czesto bez zadnego zwiazku z moim cytatem, nie podajac
    > argumentow, a tylko czesto lejac wode zupelnie nie na temat i calkiem
    > bez sensu i jeszcze jakies inwektywy pod moim adresem rzucasz. Szkoda
    > czasu na kontynuowanie tej dyskusji w takim stylu, ustosunkuje sie
    > tylko do co poniektorych przeklaman.
    >
    > Nie masz monopolu na prawde, ja to widze tak, a Ty inaczej, moge sie
    > mylic w pewnych sprawach ja, a w pewnych Ty, ale oczywiscie Ty
    > swoich stwierdzen nie uwazasz za arbitralne?

    No popatrz jak sie zdenerwowales. A ja skopiowalem jedynie to co Ty caly
    czas uprawiasz. Czysta demagogie, obrazajac wszystkich na lewo i prawo. Sam
    nagle poczules sie urazony. Zazwyczaj tak jest.
    Nie licz jednak na zadna moja dalsza z Toba polemike.

  • 22. Data: 2004-02-19 11:29:28
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Wed, 18 Feb 2004 23:40:50 +0100, w
    <i...@4...com>, devnull <d...@n...net>
    napisał(-a):

    > Hmmm... SOA #1

    Teraz już działa, w nocy leżało (transfer 37B/s)...

    > Zobacz czy juz u Ciebie widac, jak nie, to moze tu wrzuce fragmenty.

    > :)

    No, ale wtedy mogą mieć problemy ze skuteczną cenzurą :PPP

  • 23. Data: 2004-02-19 12:11:36
    Od: devnull <d...@n...net>

    On Thu, 19 Feb 2004 10:14:48 +0100, Michał 'Amra' Macierzyński
    <m...@p...pl> wrote:

    >No popatrz jak sie zdenerwowales. A ja skopiowalem jedynie to co Ty caly

    Hehe, ciagle mylnie mnie oceniasz. Wlasnie ja celowo napisalem Tobie powyzej
    dokladnie w takim stylu jak Ty mi czesto odpisywales i jak widze podzialalo -
    zdenerwowales sie - teraz juz wiesz jak traktujesz swoich adwersarzy, mam
    nadzieje, ze te lekcje zapamietasz i wyciagniesz z niej wnioski.

    >czas uprawiasz. Czysta demagogie, obrazajac wszystkich na lewo i prawo. Sam

    Nic podobnego, niejednokrotnie podawalem konkretne przyklady, konkretne cytaty,
    a w tym watku odnosilem sie do konkretnych zapisow ZDPB, natomiast to co
    napisales w poprzednim poscie bylo w wiekszosci bez skladu i ladu, napisane na
    odwal sie.

    >Nie licz jednak na zadna moja dalsza z Toba polemike.

    Jak masz zamiar pisac byle co i byle jak to nie licz na polemike ze mna.

  • 24. Data: 2004-02-19 12:32:34
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Ej, dajcie se już siana, albo idźcie na priv, bo czytac was nie można od
    dawna. Ani to o bankach, ani o rzeczywistych problemach.

    Pozdrawiam,
    Washko