  • 1. Data: 2003-06-16 23:02:26
    Temat: mBank przegiął :(
    Od: "domeczek" <S...@g...pl>

    Uprzejmie informujemy, że w dniu 17 czerwca 2003
    planowana jest przerwa konserwacyjna systemów mBanku.
    W dniu 17 czerwca 2003 czasowo nie będzie możliwości
    skorzystania z systemu transakcyjnego mBanku oraz nie będzie
    dostępu do informacyjnego serwisu www banku.

    Podczas przerwy nie będzie prowadzona autoryzacja kart płatniczych.

    Za niedogodności związane z przerwami serdecznie przepraszamy.

    begin 666 01.gif
    K1TE&.#EA`0`!`(#_`,# P ```"'Y! $`````+ `````!``$```("1 $`.P``
    `
    end

    begin 666 arrow.gif
    M1TE&.#EA" `(`( !`.D>5/___R'Y! $```$`+ `````(``@`0 (-!()IL9OO
    )X'GLM$EK+@`[
    `
    end

  • 2. Data: 2003-06-16 23:04:18
    Temat: Re: mBank przegiął :(
    Od: "domeczek" <S...@g...pl>

    az mi sie niechcacy zalaczniki podpiely ;) przez to kopiowanie z ich strony
    lub to co z nej pozostalo

  • 3. Data: 2003-06-16 23:05:44
    Od: "domeczek" <S...@g...pl>

    fajnei pjawia sie taki komunikacik o 00:45 i nagle wszystko przestjae
    dzialac bez wczesniejszego info :((

  • 4. Data: 2003-06-16 23:44:11
    Temat: Re: mBank przegi?? :(
    Od: p...@a...pl (Pitus)

    domeczek <S...@g...pl> wrote:
    > Uprzejmie informujemy, ?e w dniu 17 czerwca 2003
    > planowana jest przerwa konserwacyjna system?w mBanku.
    > W dniu 17 czerwca 2003 czasowo nie b?dzie mo?liwo?ci
    > skorzystania z systemu transakcyjnego mBanku oraz nie b?dzie
    > dost?pu do informacyjnego serwisu www banku.
    >
    > Podczas przerwy nie b?dzie prowadzona autoryzacja kart p?atniczych.

    super! ciekawe czy to planowane zdarzenia, awaria czy moze
    wlamanie?

    w kazdym razie pogielo ich, dzis MUSZE z konta w mbanku przelac ponad
    dwa tysiace, jesli mi sie to nie uda to na przyszlosc wracam do marmura.

    :(((((((((((((((((((

    p.

  • 5. Data: 2003-06-16 23:56:48
    Od: p...@a...pl (Pitus)

    Nie dziala takze poczta, nie przyjmuje zaden MX
    dla domeny mbank.com.pl, czyli nie dziala ich
    adres i...@m...com.pl ani zadne inne.

    p.

  • 6. Data: 2003-06-17 00:04:54
    Od: p...@a...pl (Pitus)

    Nie dzialaja zadne strony www mbanku poza statyczna strona glowna
    na ktorej nic nie ma. Nie dziala cafe, aktualnosci, poczta, itp. itd.

    Wyglada to tak jak ktos by im sie wlamal i wszystko wycial a teraz
    probuja powoli odtwarzac z backupu. Czy to sie potwierdzi?

    p.

  • 7. Data: 2003-06-17 06:40:36
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Pitus <p...@a...pl> wrote:

    > Wyglada to tak jak ktos by im sie wlamal i wszystko wycial a teraz
    > probuja powoli odtwarzac z backupu. Czy to sie potwierdzi?

    Taaak. I o tym, że ktoś im się włamie to wiedzieli już dwa tygodnie
    temu. Puknij się w czaszkę.

    --
    ___________ (R)

  • 8. Data: 2003-06-17 06:45:36
    Od: calcium300mg <c...@o...pl>

    On Tue, 17 Jun 2003 01:02:26 +0200, "domeczek"
    <S...@g...pl> wrote:

> [...]
    > skorzystania z systemu transakcyjnego mBanku oraz nie będzie
    > dostępu do informacyjnego serwisu www banku.

    ale już działa - widać usunęli tą nieoczekiwaną awarię systemu:)

  • 9. Data: 2003-06-17 09:49:10
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    S...@g...pl news:bcli9t$l7j$1@nemesis.news.tpi.pl

    [...]

    Ale pie*ycie panowie - przeciez informowali pare tygodni wczesniej o
    planowanej konserwacji systemu.

    --
    :. http://www.raf256.com/from-news .: ~~~~~~~l-.~~~~~~\ SSN 688
    :.:. Rafal (at) Raf256 (dot) com .:.: ____| ]____, '--------

  • 10. Data: 2003-06-17 11:54:01
    Od: "kasza" <k...@2...pl.nospam>

    Użytkownik "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com> napisał w wiadomości
    > Ale pie*ycie panowie - przeciez informowali pare tygodni wczesniej o
    > planowanej konserwacji systemu.

    w nocy z poniedzialku na wtorek? hmm..

    --
    kasza