  • Data: 2007-09-14 09:30:12
    Temat: Re: [mBank] przedstawiciel na urlopie
    Od: "wk" <A...@p...onaeABC.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "el-ec-tr" <e...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:fcdbrj$o0m$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > wk pisze:
    >
    > z przedstawicieli mbank nigdy nie korzystałem, więc się nie wypowiem, ale
    > ja to lubię załatwiać sprawy prosto - idę do kiosku i sprawa załatwiona:)

    Bez jaj ;-)
    Nie bede wiozl zony 80km do mKiosku zeby podpisac umowe!
    Co to za przedstawiciel, co umawia sie na konkretny termin a potem przez 2
    miesiace ma cie w dupie.
    Co to za bank, ktory nie wie gdzie sa jego przedstawiciele?

    Poza tym, slyszalem ze obsluga w mKioskach tez nie grzeszy kompetencjami.

    pozdrawiam, wk