    From: "witrak()" <w...@h...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank nowy regulamin od dziś
    Date: Sun, 24 Oct 2010 20:51:08 +0200

    neoniusz wrote:

    > sie spacji. Fakt, 5 lat moze Ci sie wydawac malym okresem, jesli
    > sam masz 50.

    > Nie dostrzegam zwiazku miedzy zmiana nicka a wiekiem.

    Młodzi zwykle są bardzo drażliwi na punkcie swojej (zbytniej ?)
    młodości. I nie akceptują krytyki, często dlatego, że nie
    odróżniają krytyki poglądów (lub działań) od krytyki osoby.

    Młodzi pamiętają, że pod poprzednim nickiem napisali coś, co po
    paru latach uważają za warte wyparcia czy odcięcia się, więc mają
    powody do zmiany nicka. Albo pisują pod paroma nickami, żeby ze
    sobą dyskutować (lub się popierać) - ale to już bardzo młodzi :-)

    Tylko młodzi nie wiedzą, że jak się ma 50+ to wiek 30- to *jest*
    młodość.

    Młodzi często oceniają innych krytycznie tylko dlatego, że sami
    nie mają pewnych (niepożądanych ich zdaniem) cech, a inni je mają.
    I są niezwykle bezkompromisowi, gdy sami wypowiadają się o innych,
    ale nie na odwrót.

    Oczywiście, wszystkie te cechy można zauważyc również u ludzi po
    prostu niedojrzałych, ale o to Ciebie akurat nie podejrzewałem.

    Ponieważ przynajmniej część symptomów, które wymieniłem wyżej,
    zuważyłem w pierwszych dwóch postach z naszej wymiany, doszedłem
    do wniosków, do jakich doszedłem. Myślę, że wyjaśniłem Twoje
    wątpliwości i uzasadniłem swoje stanowisko.

    EOT

    witrak()