  • Data: 2005-06-18 22:03:36
    Temat: Re: mBank - niekompetencja pracownika
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Krzysiek napisał:

    > I tak się zastanawiam: Będą kręcić i bronić czy przyznają się do błędu?
    >
    > Czy ktoś ma doświadczenia z tego typu reklamacji?

    Ja mam. Skladalem juz reklamacje od reklamacji. W sumie sprawa sie
    ciagnie od polowy kwietnia. Pieniadze ze pismo pobrali, przyslali
    zupelnie cos innego (to tak w skrocie). Wczoraj w piatek wreszczie z
    kims rozmawialem (wczesniej podobno ktos do mnie dzwonil, rozmawial ze
    mna i sprawe wyjasnil, tyle ze nic takiego nie mialo miejsca) i
    powiedzieli, ze pieniadze zwroca (pismo juz jest mi zbedne). Tyle ze
    zwrot mial nastapic juz w piatek. I nie ma. Odradzam mBank do
    powazniejszych spraw.

    --
    pozdrawiam
    Mithos