  • Data: 2005-06-20 23:49:22
    Temat: Re: mBank - niekompetencja pracownika
    Od: Krzysiek <k...@p...obetnij-to-onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 20 Jun 2005 12:30:27 +0200, Artur O. napisał(a):

    > Sprawiasz wrazenie niedowartosciowanego msci-huja.

    Jestem rozczarowany, bo sprawę przy dobrej woli (inteligencji?) można
    załatwić w 30 sekund przez telefon.

    > A czymze zaskarbil sobie Twoja nienawisc ?

    Zmieniłem adresy 2 firm (oddzielne konta w mBanku). Facet weryfikujący
    dokumenty nie zauważył, że obie firmy są ujęte na jednym zaświadczeniu
    (wpisie do ewidencji działalności gospodarczej) i koniecznie chce "drugi"
    wpis.

    Krzysiek