  • Data: 2004-09-20 13:37:29
    Temat: Re: mBank- luka w systemie zabezpieczeń(długie)
    Od: "Glenn" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie jest ot takie oczywiste. Moze do arbitra, a moze do nadzoru...

    Do arbitra i nadzoru możesz sobie skargę złozyć a nie reklamację. Z resztą
    arbiter zazwyczaj pyta sie czy już korespondowałeś z bankiem ;-)

    > po
    >
    > Pragne zauwazyc, ze tu nie Ameryka. W Polskim prawie nie ma zasady
    > precedensu.

    Nie chodzi o precedens w sensie prawa w krajach anglosaskich. Skoro ktoś
    uważa, że w danej sprawie z całą pewnością uzyska sie "wysokie
    odszkodowanie" to zazwyczaj ma jakieś dane, aby tak pisać. A więc na
    przykład zna podobne sprawy zakończone prawomocnym uzyskaniem "wysokiego
    odszkodowania" .Stąd moje pytanie do "ble".